Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:27:49 GMT

فناورانه خطای دید خود را ارزیابی کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۵۴۹۳

فناورانه خطای دید خود را ارزیابی کنید

انجمن چشم پزشکی فناورانه در آمریکا، دقت اولین دستگاه اپتیکال اتوماتیک در جهان را مورد تأیید قرار داد. این سیستم هوشمند خطای انکساری دید را به طور اتوماتیک تشخیص داده و از طریق تلفن همراه به کاربران ارسال می کند.

اولین دستگاه اپتیکال اتوماتیک در جهان Eyeque توسط کمپانی VisionCheck طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این سیستم هوشمند ترکیبی از یک پلت فرم و یک اپلیکیشن تلفن همراه با محدوده تعیین اپتیکال است.

این سیستم ارزان قیمت به کاربران این امکان را می دهد تا در هر زمان و مکانی خطای انکساری چشم را اندازه گیری کنند. تنها کافی است کاربران این گجت هوشمند را بر صفحه  تلفن همراه خود نصب کرده و با کمک اپلیکیشن رایگان، وضعیت سلامت دید خود را مورد بررسی قرار دهند. به این ترتیب کاربران با اطمینان و بدون مراجعه به پزشک می توانند شماره چشم و خطای انکساری از جمله دوربینی، نزدیک بینی و یا آستیگماتیسم را اندازه گیری کنند.

 این گجت دارای سه لنز دقیق است که به طور خودکار با استفاده از یک موتور با دقت بالا به چرخش درامده و وضعیت سلامت دید کاربر از جمله تمرکز دید و آستیگماتیسم را اندازه گیری می کند. تمامی اطلاعات از طریق الگوریتم هوشمندی پردازش شده در اشکال کروی، استوانه ای و محوری در صفحه نمایش تلفن همراه ثبت می شود.

 تمامی اطلاعات و داده های ثبت شده توسط این گجت از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر ارسال می شود. کاربران نیز با بهره گیری از داده های ثبت شده، می توانند از طریق آنلاین و با صرفه جویی در وقت خود عینک خود را سفارش دهند.

گفتنی است محدوده تعیین اپتیک این سیستم هوشمند دارای یک باتری قابل شارژ، یک رابط کنترل بلوتوث و یک مکانیزم لمسی پیچیده است. اپلیکیشن این فناوری به صورت رایگان از طریق  وب سایت های عمومی دانلود شده و به کاربران در جمع اوری داده های صحیح برای سفارش آنلاین عینک کمک می کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • همراه پرخرج
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی