Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛رحمانی در مراسم  تجلیل ازعبدالرضا رشیدی و علی حسین کریمی  روسای اسبق اداره ورزش و جوانان  دلفان که  در زورخانه شهید فتحی این شهرستان برگزارشده بود در خصوص عملکردها و زحماتی که این  دو مدیراسبق ورزش شهرستان دلفان  در عرصه ورزش متحمل شده اند ،اظهارکرد:  این دو بزرگوار باارزشترین سرمایه خود ک عمر با ارزششان است را صرف خدمت به جوانان دلفانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در خصوص پروژه های در دست اجرا ضمن قدردانی از حمایتهای دکتر عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص اختصاص این پروژه ها  که در آینده نزدیک مشکل کمبود فضاهای ورزشی این شهرستان را تا سالها مرتفع خواهد کرد ،افزود: احداث سالن مسابقات دلفان باعث افتخار حوزه ورزش استان است و فضاهایی که در حاشیه پروژه تکمیل سکوی تماشاچیان ایجاد می شود شرایط خوبی برای ایجاد خانه های تخصصی ورزش ایجاد خواهد کرد.

 گفتنی است؛در پایان  مراسم  با حضور فرماندار دلفان با اهدای هدایایی به رسم یادبود از دو مدیر اسبق شهرستان  آقایان رشیدی و کریمی تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان سرمایه فرماندار ورزش و جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد