Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:41:55 GMT

طب سنتی | ۶ تدبیر تغذیه‌ای برای افزایش قد کودکان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۵۸۶۴

طب سنتی | ۶ تدبیر تغذیه‌ای برای افزایش قد کودکان

با ۶ تدبیر تغذیه‌ای برای افزایش قد کودکان در این مطلب آشنا می‌شوید. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ اجتماعی خانواده و جوانان طب سنتی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اگر نگران قد فرزندتان هستید، برای افزایش قد کودکانتان، تدابیر زیر را به عنوان تغذیه برای فرزندان در نظر بگیرید که در تاثیر بر رشد مجرب هستند:

ـ خوردن شیر با پودر سنجد شب‌ها

ـ خوردن ماست با دارچین عصرها

ـ خوردن هندوانه با زنجبیل صبح‌ها

ـ خوردن فرنی با زعفران بعنوان دسر

ـ قورت دادن 14 عدد برنج صبح ناشتا

ـ خوردن 12 عدد تخم سیاهدانه شبها موقع خواب

طب سنتی |برای "افزایش قد" در سنین رشد از این ترکیب استفاده کنیدطب سنتی | یک ترکیب بسیار ساده و مؤثر برای درمان "غلظت خون"

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,18,1302/CT12 واژه های کاربردی مرتبط طب سنتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران

احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، با اشاره به پایان طرح تکمیلی ساماندهی اجتماعی که به دستور شهردار تهران به مدت دو هفته در پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: «این طرح به‌منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شامل معتادان متجاهر، کودکان کار، زباله‌گرد‌ها و متکدیان سطح شهر انجام شده است.»

به گزارش تسنیم، وی افزود: این طرح توسط معاونت جتماعی و فرهنگی، مناطق ۲۲ گانه و ۱۲۴ ناحیه شهرداری تهران، معاونت‌های امور مناطق و خدمات شهری شهرداری صورت گرفته است.

احمدی‌صدر با بیان اینکه در ۵ روز آغاز اجرای این طرح حدود ۲۰۰۰ نفر توسط گشت‌های حامی شهر جمع‌آوری شدند، افزود: از همان ابتدای اجرای طرح تکمیلی ساماندهی اجتماعی ۱۰۰ گشت حامی شهر به طور ویژه به منظور ارائه خدمات به فعالیت کردند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری درباره جزئیات این طرح عنوان کرد: متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار و زباله‌گرد پس از جمع‌آوری توسط گشت‌های حامی شهر به منظور غربالگری و ساماندهی به ساختمان فوریت‌های اجتماعی شهر تهران که تحت نظر اعضای قرارگاه اجتماعی فعالیت دارد منقل شده و براساس نوع آسیب تفکیک می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های گشت‌های حامی شهر در این طرح، اکیپ‌های تخصصی هستند، خاطرنشان کرد: سازمان خدمات اجتماعی درخصوص مددکار و نیرو‌های دیگری که نیاز است اقدامات لازم را با ظرفیت‌های مشخص هماهنگ کرده و با رعایت پروتکل‌های اجرایی با شهرداران مناطق و نواحی همکاری می‌کنند.

احمدی‌صدر ادامه داد: کودکان کار ساماندهی شده به دو گروه دارای خانواده ایرانی و اتباع دسته بندی می‌شوند. آن‌هایی که دارای خانواده هستند تحویل پدر یا مادر شده و از آن‌ها تعهد گرفته می‌شود که در صورت فعالیت مجدد در خیابان‌ها به طور قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباه اتباع جمع‌آوری شده نیز بیان کرد: قرارگاه اجتماعی تمامی تسهیلات را به منظور رد مرز شدن برایشان فراهم کرده و سپس آن‌ها را به اداره مربوطه جهت انجام اقدامات لازم برای رد مرز قرار می‌دهد.

وی با اشاره به ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر نیز افزود: پس از غربالگری، متکدیان حرفه‌ای به دستگاه قضایی معرفی شده و مابقی به سایر نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه معرفی می‌شوند. معتادان متجاهر نیز به منظور درمان اعتیاد و بهبودبخشی با توجه به شرایطی که دارند به یاورشهر‌های مربوطه منقل شده و افراد بی‌خانمان نیز به گرمخانه‌ها و مددسرا‌ها ارجاع داده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهرن با اشاره به همکاری نیرو‌های خدمات شهری مناطق و نواحی مختلف شهر تاکید کرد: این مجموعه با همکاری گشت‌های حامی شهر شناسایی و رصد زباله‌گرد‌ها را به عهده دارد که تاکنون تعداد چشمگیری از آن‌ها جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند و درخصوص نحوه برخورد با زباله‌گرد‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

احمدی‌صدر با بیان اینکه با اجرای این طرح تعداد زباله‌گردها، متکدیان، معتادان متجاهر و... کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، مطرح کرد: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه خواهد داشت تا بتوانیم پاکسازی اولیه از این آسیب‌ها را در سطح شهر و مناطق و نواحی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیازمند بستر و زیرساخت مناسب است، خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته با تلاش‌ها و اقداماتی که صورت گرفت توانستیم ۸۰ درصد زیرساخت‌های لازم را ایجاد و ۷۷۰۰ ظرفیت را به منظور خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی ایجاد کردیم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • پس لرزه های بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /راهی جز خون دل خوردن نمانده /این روش مأموران، خلاف شرع و عقل است
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه
  • دانش سنتی حاصل قرن‌ها آزمون و خطا در محیط طبیعی و اجتماعی است
  • به این دلایل به کودکتان زیاد بستنی ندهید