Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به شکل‌گیری جو پایدار و استقرار آن روی منطقه از روز دوشنبه تا چهارشنبه، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌ها مهیا می‌شود. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

زهرا سیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان، اظهار داشت: با توجه به جو پایدار در دو سه روز گذشته، شرایط برای افزایش آلاینده‌ها مهیا شد و شاخص‌ها در بیست و چهار ساعت گذشته نیز حاکی از افزایش غلظت آلاینده‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک موج ناپایدار ضعیف از امروز تا فردا، فعال می‌شود، افزود: انتظار داریم به تدریج تا روز یکشنبه شاهد کاهش غلظت‌های آلاینده‌های جوی در استان باشیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس با توجه به گذر این موج ناپایدار، آسمان تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

خوزستان | ابر و رگبار؛ مهمان اول هفته خوزستان می‌شودبارندگی در آذربایجان شرقی 18 درصد کاهش یافتپیش بینی وضعیت بارش‌‌ها در آذر، دی و بهمن 97

وی تصریح کرد: برای مناطق مرکزی و قسمت‌هایی که برای افزایش آلاینده‌ها مناسب است، تا فردا از میزان آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

سیدان با اشاره به کاهش آلاینده‌ها، اظهار داشت: این مساله سبب نداشتن غبار می‌شود و فردا غبار صبحگاهی را خواهیم داشت.

وی افزود: از روز دوشنبه، جو دوباره پایدار می‌شود و تا چهارشنبه با توجه به شکل‌گیری جو پایدار و استقرار جو پایدار روی منطقه، شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی در اصفهان و مراکز صنعتی استان مهیا می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کمینه دما برای فردا صبح بین یک تا 3 درجه افزایش دارد و بیشینه دمای اصفهان 17 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما 6 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده و گرم‌ترین شهر استان چوپانان با 20 درجه و سردترین شهر میمه با یک درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران

کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی و همچنین استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750774

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم