Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان وظیفه بازماندگان شهدا را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم در مسیر شهدا برای دفاع از دستاوردهای انقلاب حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غیاث الدین محمدی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت مرزبان شهید مصطفی عبدالملکی در مسجد جامع قروه، شهادت این مرزبان دلیر را به مردم قروه بویژه خانواده معظم این شهید والامقام تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: آنهایی که در راه خدا به شهادت می رسند به جایگاه بلند و والایی دست پیدا می کنند که می توانند دیگران را نیز شفاعت کنند لذا خانواده شهدا از این شفاعت قطعا بهره مند خواهند شد.
آیت الله محمدی تاکید کرد: شهدا از امام حسین (ع) و واقعه عاشورا درس گرفته و پیروی کردند و با تاسی از قیام سید و سالار شهیدان این راه را انتخاب و به این درجه رسیده اند.
وی افزود: شهدا حرکتی حسینی انجام داده و مردم و خانواده شهدا باید حرکتی زینبی انجام دهند و در پیروی از بانوی روایت گر دشت کربلا، یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگهدارند.
مراسم سومین روز شهادت شهید مصطفی عبدالملکی با حضور فرماندار، امام جمعه قروه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، مسئولان شهرستانی، همرزمان شهید، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمع زیادی از مردم انقلابی شهرستان قروه در مصلای مسجد جامع برگزار شد.
شهید مرزبان ستوان دوم مصطفی عبدالملکی فرمانده پاسگاه بروشکانی در منطقه مرزی شهرستان بانه سه شنبه هفتم آذر در درگیری با مترددان غیرمجاز و متجاوزین مرزی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
9937/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاع و امنيت امام جمعه همدان ايثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد

دریافت 41 MB

تصویربردار: جواد قره خانی

کد خبر 6096439

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران