Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@01:56:07 GMT

معرفی آپ و نرم افزار های پرداخت - اذر 97

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۶۲۴۰

به گزارش پارس نیوز، 

در حال حاظر بسیاری از نرم افزاره وظایف کاربردی را بر عهده دارند. مسلما هرچه این کاربردها به کارهای روزانه کاربران نزدیک تر باشند، به طور حتم نیز با استقبال بیشتری رو به رو خواهند شد. یکی از برترین نرم افزارهای کاربردی ایرانی آپ می باشد. با دانلود آپ به مجموعه ای از خدمات و کاربردهای روزانه دسترسی خواهید داشت که بیشتر در زمینه خدمات پرداختی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی این پرداخت ها را با نرم افزاری همانند آپ انجام می دهید در وهله اول در زمان خودتان صرفه جویی کرده اید. در دنیای امروز نیز زمان حرف اول را می زند. در آپ می توانید کارهایی از قبیل شارژ اینترنت خانگی خود، خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری و پرداخت قبض سیم کارت دائمی، انجام کارهای خیریه و نیکوکاری، خدمات مربوط به خودرو از جمله بیمه و معاینه فنی، سرمایه گذاری های معتبر و کارت به کارت بین تمامی بانک ها را انجام دهید.

پس از دانلود این اپلیکیشن کاربردی می توانید با یکی از سیم کارت هایی که به نامتان است یک حساب کاربردی در آپ ایجاد کنید. برای این کار ابتدا شماره خود را در اپلیکیشن آسان پرداخت وارد می کنید سپس به انتظار ارسال کد فعال سازی خود می نشینید. این کد معمولا کمتر از یک دقیقه برایتان ارسال خواهد شد. پس از دریافت این کد می توانید با درج آن در نرم افزار وارد آپ شوید. در منوی اصلی این اپلیکیشن، مجموعه ای از مهم ترین کاربردهایی آن قابل مشاهده می باشد که می توانید خیلی راحت و فقط با یک کلیک به آن ها دسترسی کامل داشته باشید.

از نمونه های برنامه های پرداختی که چند سالی می شود تعداد آن ها به صورت مرتب افزایش می یابد، می توان به نرم افزارهای پرداختی بانک ها اشاره کرد. این اپلیکیشن ها در ایران با نام همراه بانک معرفی شده اند و در مدتی کوتاه بازدهی بسیار خوبی داشته اند. کامل ترین آپدیت همراه بانک ملت نیز مدتی پیش وارد مارکت های معتبر تلفن های همراه شد و همچنین در سایت رسمی بانک ملت نیز قرار گرفت. این نرم افزار برای تمامی کاربران و مشتریان بانک ملت به صورت کاملا رایگان منتشر شده است و حتی اگر بخواهید آن را نصب کنید نیز باید به شعب این بانک مراجعه کنید تا ثبت نام رسمی برای همراه بانک ملت برایتان صورت پذیرد.

بانک ملت که یکی از قدیمی ترین بانک های دولتی می باشد، برای آن که بتواند برای مشتریان خود راه های ارتباطی راحت تری فراهم کند، ابتدا به انجام کارها از طریق وبسایت روی آورد. اما به طور حتم بسیاری از مردم علاقه ای به انجام کارهای بانکی در سایت ندارند و بسیاری دیگر از آن ها توانایی این کار را نیز در خود نمی بینند. بنابر این شاهد این ماجرا بودیم که کامل ترین آپدیت همراه بانک ملت سرانجام با بررسی های مکرر و برنامه نویسی دقیق وارد بازار شد. به علت آن که بسیاری از کاربرانی ایرانی این بانک خبر انتشار چنین نرم افزاری را شنیده بودند؛ در همان روزهای اولیه انتشار همراه بانک ملت، استقبال بسیار بی نظیری از آن به عمل آوردند.

 

پس از آن که بسیاری از بانک های دولتی و غیردولتی ساخت اپلیکیشن همراه بانک را برای خود ضروری دیدند و در کمترین فرصت ممکن چنین نرم افزاری را آماده کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دادند، بانک ملی نیز تصمیم گرفت نرم افزارمربوط به خود را ارائه کند. همراه بانک ملی را می توان از تمامی همراه بانک هایی که تا به امروز منتشر شده اند متمایز دانست. زمانی این تمایز را به خوبی درک خواهید کرد که چند کار ساده بانکی خود را با این نرم افزار هوشمند انجام دهید. سادگی و سرعت عمل بالا دو ویژگی بسیار مهم این همراه بانک می باشد. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و شیک طراحی شده است تا بتوانید در هنگام انجام کارهای به نسبت پیچیده بانکی نیز، تمرکز بالای خود را حفظ کنید.

شما عزیزان برای فعال سازی همراه بانک ملی باید حتما یک بار به یکی از شعبه های رسمی این بانک مراجعه کنید. زمانی که برای این کار به نزدیک ترین شعبه بانک ملی مراجعه می کنید، یکی از کارمندان بانک وظیفه انجام امور همراه بانک را بر عهده دارد. در اولین اقدام برای شما نسبت به شماره تلفن همراهتان یک حساب کاربری موبایلی ایجاد خواهد شد و در گام مهم تر بعدی، یک رمز عبور 6 الی 8 رقمی در اختیارتان قرار می گیرد. این رمز، همان رمز ورود شما به اپلیکیشن نخواهد بود، بلکه این رمز را فقط یک بار و برای ورود به اپلیکیشن همراه بانک استفاده می کنید و پس از آن باید با رمزی که خودتان در محیط نرم افزار قرار داده اید، وارد پنل کاربری شوید.

 

سه اپلیکیشن معرفی شده تا به اینجای مطلب همگی نرم افزارهای تخصصی ارائه دهنده خدمات کاربردی بودند، اما برخی دیگر از اپلیکیشن ها نیز وجود دارند که خدمات پرداختی کاربرد اصلی آن ها نیست ولی این کاربرد را در نرم افزار خود قرار داده اند تا کاربرانشان بتوانند کارهای ساده پرداختی خود را به راحتی و بدون هدر رفت وقت انجام دهند. یکی از محبوب ترین این نرم افزارهای، اپلیکیشن روبیکا می باشد که از سال پیش تا به امروز به محبوبیت غیر قابل توصیفی دست یافته است. روبیکا بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است و در محیط کاربری آن به راحتی می توانید تمامی کارهای مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید و نتیجه حاصل شده را به عنوان یک رزومه برای خودتان در روبیکا ثبت کنید.

در این اپلیکیشن پرطرفدار ایرانی بخشی به نام مگا پی وجود دارد. پی که از ریشه لاتین کلمه پرداخت می آید به همان بخش پرداختی روبیکا اشاره دارد. در مگا پی می توانید کارهای بانکی خود همانند کارهای ساده ای مثل: ساخت کیف پول های بین المللی و معتبر، پرداخت قبوض ماهانه مثل قبوض برق، آب، گاز، تلفن و تلفن همراه، خرید شارژ برای سیم کارت های اعتباری و مدیریت کیف پول شخصی را به آسودگی خاطر انجام دهید. روبیکا که از بخش های کاربردی دیگری نیز تشکیل شده است به طور حتم در به روزرسانی های آینده اش برنامه های زیادی برای بهتر کردن بخش پرداختی خود خواهد داشت.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران تلفن تلفن های همراه سرمایه گذاری نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات گفت: از کل تسهیلات ارائه شده ۸.۲ همت قرض الحسنه بوده که به ۱۱۲ هزار نفر پرداخت شده است.

میرخلفی بااشاره به این که در ایام تعطیلات برخی از بانک‌ها ممکن است از پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله ازدواج فرزندآوری و مشاغل خانگی طفره روند تصریح کرد بر اساس دستور استاندار همه بانک‌ها موظفند کار پرداخت تسهیلات تکلیفی را بدون وقفه‌ای انجام دهند.

 وی افزود: در طرح فرزندآوری ۱۳ هزارو۶۹۰ نفر و دراز دواج ۱۱ هزار۹۶ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از شهروندان خواست در صورت مانع تراشی بانک‌ها گزارش خود را به این شورا مستقر در بانک ملی سرپرستی در خیابان امام خمینی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد