Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@08:23:28 GMT

طرح زوج و فرد سال آینده در تهران حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۶۵۲۳

معاون شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده محدوده زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می‌شود، گفت: برنامه‌هایی در این باره داریم.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از روزنامه ایران، محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه طرح ترافیک امسال در تهران به خوبی اجرا شد و تأثیر مستقیم در کاهش آلودگی و ترافیک داشته است، گفت: مطالعات زیادی انجام داده‌ایم و برنامه‌های جدی در این باره داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سال آینده زوج و فرد نیز تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود.
پورسیدآقایی همچنین در خصوص آلودگی هوا در تهران گفت: خوشبختانه امسال بارش‌های زیادی  داشته‌ایم و در پاییز میزان آلودگی نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد:‌ بدترین حالت در آلودگی هوا متعلق به سه سال پیش بود که حدود ۲۰ روز سکون وارونگی داشتیم. اگر برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در تهران اجرا شود دیگر شاخص قرمز نخواهیم داشت و مدارس تعطیل نمی‌شوند.

وی به توسعه حمل و نقل  عمومی اشاره کرد و گفت:‌باید حمل و نقل عمومی توسعه یابد که مردم رغبت کنند از این سیستم استفاده کنند و کمتر از خودروی شخصی برای تردد استفاده کنند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت ترافیکی جاده های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک، تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت)، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی است و ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع، ترافیک سنگین در آزادراه قم تهران محدوده حکیم آباد نیز، آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها است.

بر اساس این گزارش، محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد  دربید، حاجی آباد آهنگران، سروآباد پاوه، رباط پشت بادام بیاضه، طبس بردسکن و محور دارای انسداد فصلی نیز، پونل خلخال معرفی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری