Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروهی از کارگران شاغل در کارخانه «صنایع مفتولی تاکستان» صبح امروز (۱۰ آذر ماه) در اعتراض به پرداخت نشدن دست‌کم ۶ ماه معوقات مزدی و بیمه‌ای پرداخت نشده‌ی خود، دست از کار کشیده و در محل نگهبانی ساختمان کارخانه تجمع کردند.

منابع کارگری در کارخانه «صنایع مفتولی تاکستان» واقع در جاده تاکستان به قزوین با اعلام این خبر می‌گویند: دلیل اعتراض امروز حدود ۵۰ نفر از کارگران شاغل در این واحد تولیدی، بی‌توجهی کارفرما به پراخت مطالباتشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می‌شود بخش دیگری از اعتراضات کارگران این کارخانه به پرداخت نشدن حق بیمه، عدم تحویل کپی قرارداد میان کارگر و کارفرما، کاهش میزان تولید، عقد قراردادهای کوتاه‌مدت یکماهه و بی‌توجهی به مشکلات کارگران مربوط می‌شود.

طبق اظهارات کارگران این کارخانه، به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌ها به تامین اجتماعی مشکلات بسیاری را برای وضعیت درمانی کارگران و خانواده آنها ایجاد شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل