Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی برای احداث رقبات تجاری مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان چگنی آغاز شد.

مسلم رضایی، معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: اجرای پروژه های عمرانی تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی سال جاری از محل اعتبارات دولتی و بعد از سیر مراحل قانونی جذب اعتبارات دولتی اسناد خزانه اسلامی و انتخاب پیمانکار از طریق سامانه تدارکات ملی دولت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: تکمیل طرح های عمرانی در حوزه مساجد و حسینیه های با جذب مشارکت خیران و حمایت های دولتی در استان در حال اقدام است.

 

رضایی، با اشاره به آغاز عملیات احداث رقبات مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان چگنی، اظهار داشت: زمین محل احداث رقبات تجاری این مسجد تحویل پیمانکار مربوطه شد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، اظهار کرد: پیش بینی می شود فاز اول اجرای این پروژه شامل خاکبرداری، اجرای آرماتوربندی و نصب صفحات زیر ستون و بتن ریزی در مدت زمان کمتر از یک ماه به اتمام برسد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بیرجند اقتصاد مشهد مجلس دلار پیروز حناچی شهردار تهران بسیج نماز خیران اعتبار مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد

سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در قالب سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان آغاز شد.

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان شامل آغاز احداث مرکز جامع جمع‌آوری پسماند خشک و آغاز احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی و بهره‌برداری از واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری اصفهان است.

کد خبر 751638

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه تقویت مدارس دولتی/ احداث روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • احداث ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان آغاز شده است
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند