Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور گفت: ره آورد سفر دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی به شهرستان نیشابور قول  تحویل یک عدد آمبولانس برای اعزام جانبازان 70% به مرکز استان  محقق شد.

ستوده افزود: این آمبولانس امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام حسین معصومی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و دکتر عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور و مسئولان و جانبازان  تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی نیشابور آمبولانس بنیاد شهید جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پیامی، درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسليت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   انا لله و انا الیه راجعون   درگذشت حاج رجبعلی دهنوی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌ اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.   این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم است و نام نیک‌ او در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.   این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم، تسلیت می‏‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان، علوّ درجات و همنشینی با فرزندان شهید خود و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟