Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در جلسه‌ی مجمع عمومی این باشگاه تایید کرد که هیات نظارت این باشگاه تصمیم گرفته در فصل آینده برای تقویت و جوان‌سازی تیم بایرن سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام شود. هوینس همچنین اعلام کرد که الیور کان اسطوره‌ی سابق بایرن و تیم ملی آلمان در برنامه‌های آتی این باشگاه قرار دارد و برای تصدی یکی از پست‌های مدیریتی بایرن مونیخ در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
هوینس خطاب به شرکت‌کنندگان در مجمع عمومی باشگاه گفت که هیات نظارت بایرن مونیخ موافقت کرده که در فصل 2019-2020 سرمایه‌گذاری قابل توجهی روی تیم اول باشگاه انجام شود. هوینس گفت:" بر اساس تصمیم هیات نظارت که مرجع اول چنین تصمیم‌هایی است باشگاه بایرن مونیخ فصل آینده برای جوانسازی و تقویت تیم اول باشگاه مقادیر قابل توجهی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. چون سال آینده بعضی از بازیکنان مسن‌تر ما دیگر در ترکیب تیم حضور نخواهند داشت. هدف ما از سرمایه‌گذاری روی تیم این خواهد بود که بایرن مونیخ بتواند با هر رقیبی در بوندس‌لیگا و به خصوص با رقبای بزرگ بین‌المللی به بهترین شکل ممکن هماوردی کند. این جاه‌طلبی بزرگی است که بایرن برای دنبال کردنش مصمم است".

 

 

اعتراض طعنه آمیز به ریاست اولی هوینس با پرچم کره شمالی

 

 

هوینس سپس ضمن تشکر از یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن به خاطر موفقیت قابل توجهش در سال گذشته از نیکو کوواچ سرمربی جوان این فصل بایرن حمایت کرد. حمایتی که با تشویق یکپارچه‌ی حاضر همراه شد. هوینس گفت:" ما با استخدام نیکو کوواچ صاحب یک مربی جوان خیلی خیلی خوب شده‌ایم. او در بایرن فرصت پیدا کرده تا خود را نشان دهد. ما باید از او حمایت کنیم. در هفته‌های اخیر بین کارل هاینتس رومنیگه نایب رئیس باشگاه، مدیر ورزشی ما و سرمربی و بازیکنان تیم صحبت‌های زیادی انجام شده. به نظر من این فصل هنوز هم هم می‌تواند برای بایرن به یک فصل خوب تبدیل شود".

 

هوینس همچنین خبرهای منتشرشده درباره‌ی احتمال منصوب شدن اولیور کان به یکی از پستهای مدیریتی مهم باشگاه بایرن مونیخ را تایید کرد ولی به این نکته اشاره کرد که بایرن برای اولیور کان برنامه‌های بلندمدت دارد نه برنامه‌هایی برای آینده‌ی نزدیک. هوینس در این باره گفت:" به شما اطمینان می‌دهد که نام اولیور کان در بررسی‌های ما جایگاه ویژه‌ای دارد. ولی این موضوع به امروز و فردا برنمی‌گردد بلکه یک برنامه‌ریزی بلندمدت است".

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم

پیش از آغاز بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، وینیسیوس جونیور به همراه سایر هم تیمی های خود در حال تمرین و گرم کردن بود که یکی از ضربات وی دو توپ جمع کن پشت دروازه را هدف گرفت.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • اولین کسی که بایرن را رد نکرد: برادرزاده پدرخوانده!‏
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد