Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاردین در تازه ترین گزارش خود در مورد فوتبال زنان در افغانستان مدعی شد:

"فیفا در حال بررسی جدی موضوع سوء رفتار جنسی از بازیکنان زن تیم فوتبال افغانستان است و به نظر می رسد این اتفاق در ماه فوریه گذشته روی داده است و مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان از این بازیکنان سوء استفاده جنسی داشته اند.

 

گاردین نوشت: مسئولان فوتبال افغانستان این موضوع را رد کرده اند و معتقدند این فقط یک ادعاست و این در حالی است که گفته می شود این اتفاق در اردوی این تیم در کشور اردن رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در اینباره معتقد است مدارک و شواهد زیادی در این باره وجود دارد و ما به شدت زنان فوتبالیست افغانستانی را مورد رصد قرار دادیم و موضوع در حال بررسی جدی است.

سایت اسپوتنیک نیز در اینباره نوشت :خالده پوپول مسئول سابق تیم ملی فوتبال زنان افغانستان نیز که هم اکنون به خارج از کشور گریخته است مدعی شد: زنان افغانستانی مورد تهدید و سوء استفاده جنسی قرار گرفتند و برخی از آنها تهدید به مرگ شدند و به همین دلیل آنها در اینباره افشا گری نکرده اند.

فدراسیون فوتبال افغانسستان این ادعاها را بی اساس خواند و گفته است در صورتیکه این ادعا ها ثابت شود برخورد جدی از سوی فدراسیون با مسببان آن انجام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زنان افغانستان فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مرگ فیفا فوتبال افغانستان زنان فوتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!

ورزش سه نوشت: در حالی که صبح امروز مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، در هنگام اهدای جوایز و تقدیر از ورزشکاران روی استیج، اتفاق عجیبی رخ داد.

البته این اتفاق زمانی افتاد که رئیس جمهور سالن را بعد از اهدای جوایز قهرمانان چند فدراسیون ترک کرده بود. وزیر ورزش روی استیج به نمایندگی حاضر بود و جوایز قهرمانانی که برای عکس انداختن روی سن می‌رفتند را تقدیم می‌کرد.

از فدراسیون ووشو دعوت شد که روی استیج برود که از بخش بانوان شهربانو و الهه منصوریان روی استیج حاضر شدند. در حالی که خواهران منصوریان چند ثانیه‌ای را با وزیر ورزش به صحبت پرداختند، ناگهان شهربانو منصوریان به حالت قهر و در هنگام عکس انداختن استیج را ترک کرد.

با این حال الهه منصوریان و سایر قهرمانان ووشو روی استیج ماندند و حتی به همراه رئیس فدراسیون خود چند ثانیه‌ای دغدغه‌های خود را با کیومرث هاشمی مطرح کردند.

در تصاویر مشخص نبود دلیل قهر شهربانو منصوریان چه بوده، اما احتمالا پاسخ کوتاه وزیر ورزش به درخواست آن‌ها هنگام حضور روی استیج، به مذاقش خوش نیامده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • رفتار صهیونیست‌ها با زنان فلسطینی قبل از طوفان الاقصی + فیلم
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر