Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، ناشر بین‌المللی امرالد انگلستان، دو کتاب دکتر سید محمد مقیمی استاد گروه مدیریت دولتی دانشگاه تهران را با عناوین «اصول و مبانی مدیریت اسلامی» و «مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی» منتشر کرد.

این دو اثر در نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط انتشارات امرالد (Emerald Publishing) در کشور انگلستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد مقیمی استاد گروه مدیریت دولتی تاکید کرد: باتوجه به مفروضات دیدگاه اقتضایی، تدوین اصول و مبانی مدیریت مبتنی بر جهان‌بینی اسلامی برای مدیران در جهان اسلام و جوامعی که خواهان حاکمیت ارزش‌های اخلاقی و معنوی در سازمان‌های خود هستند، بایسته و ضروری است.

وی معتقد است، واکاوی نوع مدیریت پیامبران الهی و آیات و روایات در مکتب الهام‌بخش اسلام، به ویژه قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و سیره نظری و عملی معصومین درس‌های آموختنی فراوانی به همراه دارد.

مؤلف در تدوین کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، ضمن مفهوم‌شناسی سازمان و مدیریت از دیدگاه اسلام و تبیین فرایند شکل‌گیری رویکردهای مدیریت اسلامی، با عنایت به‌کارکردهای اصلی مدیریت، مباحث کتاب را در قالب هشت فصل تنظیم کرده است.

کد خبر 4472392 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپ کتاب دانشگاه تهران کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»