Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی بر پیگیری جدی برای حل مشکل قطعه‌سازان استان تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی ثابت نگه داشته شدن قیمت خودرو با وجود افزایش هزینه‌ها و قیمت تمام شده و نیز مشکل در تامین برخی قطعات در پی آن کاهش تولید خودرو، خودروسازان و به تبع آن قطعه‌سازان در تامین نقدینگی با مشکل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در این میان خراسان رضوی با وجود ۳۵۰ واحد قطعه سازی به عنوان یکی از قطب قطعه سازی کشور از این شرایط بیشتر متاثر شده است. وی عنوان کرد : به منظور حل مشکل این واحدها و حمایت از آنها یک خط اعتباری از بانک ملی در قالب خرید دین در دست پیگیری است. مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: مقرر شد بانک صادرات نیز یک خط اعتباری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای قطعه‌سازانی که با ساپکو کار می‌کنند و خط اعتباری دیگری از همین بانک برای خرید دین قطعه‌سازانی که با سازه گستر مرتبط هستند، اختصاص یابد. رسولیان تصریح کرد: این موضوع در دست پیگیری است و ضمن آنکه برنامه‌ریزی شده تا با ساپکو برای افزایش سهم خرید از قطعه‌سازان استان مذاکره شود. وی با بیان اینکه ما خود را ملزم به حمایت از صنعت قطعه‌سازی به عنوان صنعت مهم استان می دانیم، تاکید کرد: همچنین در این راستا از آنان پشتیبانی می‌کنیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران