Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از ایجاد کمیته‌ای به منظور کاهش تاخیرها خبر داد و افزود: اغلب مسافران آسمان را اساتید دانشگاه، پزشکان، بازرگانان و افرادی نظیر آنان تشکیل می‌دهند به همین جهت حضور به‌موقع این افراد به مقصد تأثیر بسیاری در جامعه دارد از همین رو تمام تلاش ما و همکارانم برای رفع مشکل تأخیرهای پروازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، امیررضا افضلی در ابتدای جلسه کارگروه نظارت بر خدمات پروازی و مسافری که در راستای جلوگیری از تأخیر پروازی شرکت هواپیمایی آسمان تشکیل شده است، به اهمیت ارتقا رضایتمندی مسافران از پروازهای این شرکت هواپیمایی تأکید کرد و گفت: این کمیته‌ای با هدف نظارت بر خدمات پروازی و مسافری جهت جلوگیری از تأخیرها در شرکت ایجاد شده است.

وی در ادامه مطلب فوق خاطرنشان کرد: این کمیته کلیه موارد تأخیرها و ‌برخورد همکاران با مسافران در ایستگاه‌ها را رصد می‌کند تا زمینه افزایش رضایتمندی مسافران را ایجاد شود. 

افضلی با اشاره به این‌که مهم‌ترین هدف این کمیته کاهش تأخیرهای پروازی آسمان است تا بتوانیم میزان تأخیرهای اجباری را تا حد زیادی کاهش دهیم، عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی آسمان بیش‌ترین تعداد پروازهای داخلی را در بین ایرلاین‌ها دارا است، به‌طور مثال در شهریورماه سال جاری شرکت هواپیمایی آسمان با 855 پرواز، بیش‌ترین تعداد پروازهای مهرآباد را  کسب کرد.

طبق آمار ارائه شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی آسمان علاوه بر کاهش تاخیرات پروازی خود بیش‌ترین جابه‌جایی مسافر در مسیرهای مختلف در مهر ماه 1397 با 782 پرواز بیش‌ترین تعداد را در میان 15 شرکت هواپیمایی داشت و هم‌چنین شرکت آسمان  479 پرواز بیش‌ترین تعداد پروازهای به موقع را از فرودگاه مهر آباد را در بین ایرلاین‌ها به خود اختصاص داده است.

افضلی با اشاره به این‌که شرکت هواپیمایی آسمان با استفاده از ناوگان ایمن، حجم گسترده‌ای از جابه‌جایی‌ها را در مناطق محروم و کم برخوردار را عهده‌دار است، گفت: هواپیمایی آسمان برای برای چندمین بار رتبه اول بیش‌ترین تعداد پروازهای به موقع را از فرودگاه مهر آباد را در بین ایرلاین‌ها کسب کرد.

بر اساس گفته‌ی وی؛ با توجه به این‌که اغلب مسافران آسمان را اساتید دانشگاه، پزشکان، بازرگانان و افرادی نظیر آنان تشکیل می‌دهند به‌همین جهت حضور به‌موقع این افراد به مقصد تأثیر بسیاری در جامعه دارد از همین‌رو تمام تلاش ما برای رفع مشکل تأخیرهای پروازی است تا بتوانیم خدمات مناسبی به مسافران ارائه بدهیم.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز مرکز تصمیم‌گیری در شرایط حساس در شرکت هواپیمایی آسمان راه‌اندازی شده که در صورت وقوع تأخیرهای ناخواسته، تصمیمات فوری و نهایی اتخاذ شود. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمایی آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آقای عتباتی در اولين جلسه مشترک شوراي قضايي استان ها با شوراي عالي قوه قضائيه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به رشد 6 درصدی صلح و سازش در سال 1402  نسبت به سال قبل از آن، بر تقویت و استفاده از ظرفیت های صلح و سازش تاکید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این زمینه را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: امر خدمت رسانی در دستگاه قضایی باید بی عیب و نقص  باشد و با مدیریت امور، مانع تحمیل هزینه اضافی به مردم و بیت المال شد و در این زمینه نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته ولی جای کار زیاد است.

مقام ارشد قضایی استان به نظارت بر ارجاع ها توسط مسئولین ارجاع نیز تاکید و گفت: از معاونین قضایی و مسئولان ارجاع انتظار داریم با نظارت و برنامه ریزی، امر ارجاع را مدیریت کنند و با شناسایی همکاران پرتوان و کارشناسان حقوقی مسلط، ذیل معاونت ارجاع تعریف شوند تا پرونده ها قاعده مند تشکیل و به شعبه وارد شوند و حتماً مدیریت ها در این خصوص عمقی و تقویت شود.

استفاده از تاسیسات ارفاقی، نظارت بر محاکم حقوقی و رفع مشکلات مربوط به آنها و بازرسی سراسری از این محاکم برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق با ارائه راهکار، تشکیل جلسات مشورتی پرونده های مهم، تشکیل ماهانه شورای برنامه ریزی با محوریت سند تحول و برنامه عملیاتی و اجرایی 1403 استان، صرفه جویی در هزینه ها و بیت المال از دیگر تاکیدات عتباتی در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی