Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و کتابداران برترکانون های  فرهنگی و هنری مساجد استان، با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه، این مهم را اساس توسعه عنوان کرد و گفت: هر اندازه آگاهی جامعه بیشتر  شود، مسئولیت پذیری و وظیفه مندی افراد هم بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند صورت گرفته در کتابخانه کانون های مساجد استان و کسب رتبه های برتر توسط روستای اسفیدان و بزنج و پیش از این نیز توسط روستای قلعه خان و طبر در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب، تداوم طرح های کتابخوانی در مساجد را خواستار شد.

فرخنده، افزود: هنر ما در این است که موفقیت ها را تداوم دهیم تا در عمل شاهد تکرار افتخار آفرینی ها باشیم.

وی در خاتمه برای حمایت از طرح های فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه های کانون های مساجد استان اعلام آمادگی کرد.

این نشست آموزشی با تقدیر از مدیران و مسئولان کتابخانه های روستایی که پیش از این در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب برای استان افتخار آفریدند و نیز اهداء نمادین مجوز فعالیت کتابخانه های کانون ها به مسئولان آن، پایان یافت.

گفتنی است، در این نشست با رونمایی از مجموعه منتشر شده از آثار آیت الله شهید بهشتی، کتابخانه تخصصی با محوریت آثار آن شهید بزرگوار افتتاح شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ جامعه خراسان شمالی فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در کنار دیگر اقشار    غیور، ولایتمدار، انقلابی و مسجدی   آذربایجان غربی، جشن پیروزی غرور آفرین سپاهیان اسلام در پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.

  عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار شهید محمدهادی حاجی رحیمی و جمع دیگری از همراهانشان شد، در ساعات پایانی روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد.

اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در  حمایت از این عملیات تجمعات مختلفی راه انداختند  در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، نورافشانی، پخش آهنگ‌های انقلابی و ایستگاه صلواتی در حال اجراست و مردم با سر داد شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر بر آرمان‌های انقلاب و شده و مبارزه با استکبار و ظالمان و زورگویان جهان تاکید کرد.

تشکیل حلقه های صالحین توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) ،برگزاری کارناوال خودرویی توسط کانون فرهنگی وهنری مسجد باب الحوائج، تبیین عملیات وعده صادق توسط امام جماعت از جمله برنامه های دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد