Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام، 9 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه در یک سال گذشته رئیس جمهور آمریکا، دو بار جمهوری اسلامی را کشوری تروریستی معرفی کرده است، اظهار کرد: ما اگر به سابقه ۲۵۰ ساله آمریکا نگاه کنیم، حیات این کشور پر از جنگ، خونریزی و حمایت از تروریست‌های عالم بوده است چنان که می‌توان گفت آمریکا خالق بسیاری از گروه‌های تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه چرام با بیان اینکه ۹۳ درصد از عمر ۲۵۰ ساله آمریکا در جنگ و خونریزی به‌سر رفته است، گفت: تنها کشوری که از بمب اتم در دنیا استفاده کرده؛ آمریکاست و تنها کشوری که به این بی‌پروایی شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دهد، خود آمریکاست.
وی افزود: در همه مناطق دنیا که نگاه می‌کنیم، عمده جنگ و نزاع و خونریزی‌هایی که وجود دارد، آمریکا بوده و حتی طبق اسنادی که فاش شده، گروه داعشی که آمریکایی‌ها به‌وجود می‌آورند برای امنیت اسرائیل است.
حجت‌الاسلام افشار گفت: از حدود ۳۰ سال پیش، آمریکا هر سال، سه میلیارد دلار به اسرائیل کمک می‌کند، کشوری که غاصب یک سرزمین است و بسیاری از جوانان مسلمان فلسطینی را از بین برده است.
وی با اشاره به حمایت آمریکا و ترامپ از کشور تروریست‌پرور سعودی، اظهار کرد: اگر به پرونده سیاه آمریکا نگاه کنیم می‌بینیم پر از حمایت از گروه‌های تروریستی در دنیا است. بنابراین، کشوری که شایسته است نام تروریسم و تروریست‌پرور بر آن گذاشته شود، آمریکاست.
خطیب جمعه چرام تصریح کرد: ایران اسلامی خود قربانی ترور است، حدود 17 هزار شهید ترور توسط سازمان منافقان صورت گرفته است که الان مورد حمایت آمریکاست. بنابراین، لقبی که بر ملت ایران و جمهوری اسلامی دادند، مناسب خود آمریکایی‌هاست.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس، شخصیتی که امام از او به بزرگی یاد می‌کند، گفت: شهید مدرس، شخصیتی بود که دشمنی مثل رضاخان او را با شهادتش ساکت می‌کند. ۱۰ آذر به نام روز مجلس نام‌گذاری شده است؛ در واقع مجلسی که در تراز انقلاب اسلامی باید باشد، مجلسی است که ویژگی‌های شهید مدرس را داشته باشد، یکی از این ویژگی‌ها این است که نماینده‌ای که انتخاب می‌شود، باید شجاع باشد، نماینده مطلوب، ترسو نیست.
حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: نماینده‌ای که در تراز انقلاب اسلامی باشد، نباید تطمیع شود، بالاخره وقتی بعضی وزرا را می‌خواهند استیضاح کنند، عوامل تطمیع وارد می‌شود، نماینده اینجا باید اهل تقوا باشد و خریده نشود و به آن سوگندی که یاد کرده پایبند باشد.
وی بیان کرد: نمایندگان باید انسان‌های آزاداندیش بوده و بصیرت کافی داشته باشند؛ در نطق و کلام‌شان متوجه باشند، شأن مجلس شأن نظارت باشد، ما اگر می‌بینیم در کشورمان برخی از مشکلات وجود دارد برخی وزرا رعایت نمی‌کنند، گران‌فروشی وجود دارد، پول ملی کم‌ارزش می‌شود، مشکل را از مجلس می‌دانیم.
مسلم فریور
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی تطمیع خطبه های نماز جمعه چرام ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش