Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقات کشتی آزاد در استان گیلان و به میزبانی بخش سنگر شهرستان رشت برگزار شد.

در این رقابت‌ها  ۴۱ تیم با ۱۴۰ کشتی گیر از شهرستان‌های مختلف استان گیلان حضور داشتند. این رقابت‌ها در ۱۰ وزن و با برگزاری ۱۷۰ مسابقه طی دو روز در بخش سنگر برگزار شد.

در پایان تیم هیئت کشتی لوندویل با ۱۰۷ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های هیئت کشتی سنگر با ۹۰ و تیم باشگاه شهید رجایی رشت با ۸۵ امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ۴۸۰ کاراته‌کا در مسابقات سبک آزاد گیلان

یک دوره مسابقات سبک‌های آزاد کاراته با حضور ۴۸۰ کاراته‌کا از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در رده سنی جوانان شادمهر شهبازی در وزن ۵۵- کیلوگرم، حسین کرمی در وزن ۶۰- کیلوگرم، فردین قربانی در وزن ۶۵- کیلوگرم و عرشیا بازگشا در وزن ۷۰- کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود قهرمان این مسابقات شدند.

کیارش توکلی در وزن ۷۵- کیلوگرم و علی اکبر آصفی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده نوجوانان نیز توانستند با پیروزی بر رقبای خود به مقام نخست مسابقات کاراته سبک‌های آزاد گیلان دست یافتند.

رده‌های سنی نونهالان و خردسالان نیز این مسابقات به صورت جشنواره برگزار و در پایان به همه شرکت‌ کنندگان لوح و مدال اهدا شد.

نایب قهرمانی ووشوکاران گیلانی در مسابقات استعدادهای برتر کشور

ووشوکار گیلانی نیز در مسابقه استعدادهای برتر ورزشی کشور در قزوین سه مدال طلا کسب کردند.

در بخش تالو حسین قبله‌نمای در اجرای دو فرم چانگ چوان و گون شو و همچنین در مجموع صاحب سه مدال  طلا شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

تیم ووشوی استان گیلان نیز در پایان این رقابت‌ها که با حضور ۱۷۶ ورزشکار در استان قزوین برگزار شد بعد از زنجان به مقام نایب قهرمانی رسید.

کد خبر 4472809

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر ورزشی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند