Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بیمه گسترش فروش فردا، به طور کلی خطراتی که محموله ما را تهدید می‌کنند شامل دو دسته حوادث پیش‌بینی نشده، و نیت‌های سو هستند. اما  در سطحی موشکافانه می‌بینیم که آنچه محموله ما را تهدید می‌کند در حقیقت ذات خود کالاست. میزان ارزشی که ما برای آن قائل هستیم و میزان بهایی که آن کالا دارد، بزرگترین دلیل برای مراقبت از آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حقیقت ما خود برای همه محموله‌هایمان بیمه باربری را لازم نمی‌بینیم و در شرایطی که اجباری نداشته باشیم، اغلب در مقابل موارد دست‌وپاگیری چون بیمه و مالیات، مایل به ساده‌تر کردن کارها هستیم. اما گاه در مقابل بعضی محموله‌ها، بدون هیچ اجباری لازم می‌بینیم که حتما یک پشتوانه امن فراهم کنیم و این ذات محموله ماست که این نیاز را ایجاد می‌کند. چه این محموله فقط یک‌بار حمل شود و چه کالای بازرگانی باشد که ارسالش روندی دایمی و طولانی‌مدت داشته باشد.

اگر حس امنیت در حمل محموله‌ها وجود داشته باشد، یحتمل کمتر از نصف آن در معادلات پیچیده بازار و روابط تجارت حل می‌شود و بیشتر از نصف آن  فقط در پدیده بیمه خلاصه می‌شود. اگر پدیده بیمه در جوامع بشری متولد شده و رشد کرده و تکامل پیدا کرده، پس نیاز به امنیت را برآورده کرده است. به همین ترتیب بر حسب افزایش تقاضا، عرضه بیمه نیز بالا رفته و از آنجا که بیمه‌ها اکثرا غیر دولتی هستند، میدان رقابت باز و صنعت بیمه به پیشرفت امروزی رسیده است.

و اما در انتخاب حس امنیت توسط شرکت بیمه، در وجود خود و ایجاد هاله امنیت به دور محموله، چه چیزهایی را درنظر می‌گیریم؟

روشن است که مایلیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرکت بیمه‌گر تشریفات صدور بیمه باربری را انجام و بلافاصله آنرا صادر کند و بیشتر از آن، حتی مایلیم که  آن را به صورت غیر حضوری و در حداقل زمان ممکن تحویل نماید. گذشته از همه اینها، ارائه خدمات در زمان خسارت، توانگری مالی، نیکنامی و اعتبار بیمه‌ای که آن را انتخاب می‌کنیم هم در ایجاد احساس امنیت در وجود ما، تاثیرگذار است که خوشبختانه بیمه پارسیان تاکنون موفق شده تا با عملکرد تخصصی چنین ذهنیت مثبتی را در بین بیمه‌گذاران خود ایجاد و آن را حفظ کند.

و آیا جز احساس امنیت، چیز دیگری نیاز داریم وقتی تصمیم گرفتیم محموله ارزشمندمان را به سفر بفرستیم؟حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند. آیا می‌دانید هنوز هم بسیاری از تجار در اثر از دست دادن کالاهای خود در مسیر حمل، در آستانه ورشکستگی قرار می‌گیرند؟ آیا می‌دانید با خرید بیمه باربری، شما می‌توانید در صورت بروز خسارت هزینه‌های واقع شده را جبران کنید؟

 بیمه باربری  بیمه‌ای است که به موجب آن شرکت بیمه در مقابل حق بیمه‌ای که از صاحب کالا یا بیمه‌گزار دریافت می‌کند، متعهد می‌شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه مبدا تا نقطه مقصد در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف و یا دچار خسارت تحت پوشش بیمه‌ای شد، زیان وارده را جبران کند.

شرکت خدمات بیمه‌ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری و تلفیق متخصصان مجرب در صنعت بیمه، موفق به راه‌اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه‌نامه “بیمکوک” شد که امکان ثبت سفارش انواع خدمات بیمه به‌صورت آنلاین در آن فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۹۷۸۳ تماس بگیرند و یا به آدرس سایت شرکت گسترش فروش فردا مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : بيمه خسارت كالا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق