Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج سازمان صدا و سیما، عرفان خداپرست اظهار کرد: دو مستند 5 دقیقه ای میرزا کوچک خان جنگلی با موضوع "قیام جنگل" و شهید آیت‌الله مدرس با موضوع " هنوز زنده‌ام" با تکنیک مستند موشن توسط گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج سازمان صدا و سیما ساخته شده و قرار است شنبه و یکشنبه از رسانه ملی پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با توجه به نقش ویژه شهید مدرس در مقابله با تحمیل جمهوری سفارشی در ایران گفت: متاسفانه تاکنون در رابطه با شهید مدرس مستند یا فیلم تاثیرگذاری ساخته نشده بود، به همین خاطر بسیج وارد عمل شد.
مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج سازمان صدا و سیما تصریح کرد: مستند میرزا کوچک خان جنگلی در رابطه با آرمان‌های ایشان برای مقابله با بیگانه بعد از مشروطه ساخته شده و ملی گرایی میرزا را به تصویر می‌کشد.
خداپرست ادامه داد: بسیج سازمان صدا و سیما پخش مجموعه مستندهای "مجموعه قهرمانان ایران" را که در تاریخ کشور اثرگذار بودند در دستورکار قرار داده است.
وی با بیان اینکه تاثیرگذاری مستندهای چند دقیقه‌ای در این رابطه بیشتر از فیلم‌های بلند است، خاطرنشان کرد: قبلا مستندهای شهید بهشتی توسط بسیج سازمان صدا و سیما با عنوان "یک ملت" و کشمیری با عنوان "ایشان با من است" پخش شده است.
مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج سازمان صدا و سیما اظهار کرد: قرار است در ادامه ساخت مستند برای افراد ملی‌گرا و انقلابی براساس موضوعات تقویمی مستندهای شهید مفتح، شهدای محراب، میرزای شیرازی، نواب صفوی و جریان نفوذ با توجه به اهمیت موضوع هم ساخته شود.
خداپرست با بیان نقش ویژه بسیج سازمان صدا و سیما در ساخت مستندهای منصفانه و ارزشی بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی اخیر کشور وظیفه بسیج سازمان صدا و سیما تولید آثار فرهنگی است علاوه بر اینکه مردم ما شخصیت‌های تاثیرگذار کشور را نمی‌شناسند در صورتیکه در شرایط فعلی باید با فداکاری‌ها و گذشت این افراد آشنا شوند و در جریان مقاومت قهرمانان قرار گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره زندگی و مبارزات احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

جبرئیل هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سال ۲۰۲۱ در دمشق درگذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی