Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر بخواهید نام و نشانی از میرزاکوچک خان جنگلی بیابید باید سری به گوراب زرمیخ صومعه سرا بزنید به محلی که گفته می شود محل اسلحه خانه میرزا کوچک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، 11 آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی است، کسی که در راه اعاده استقلال و حاکمیت ملی ایران، حکومت جمهوری را با اندیشه های اسلامی و ضداستعماری در شهر رشت تشکیل داد؛ حکومتی محلی که برای بسیاری از گیلانی‌ها افتخارآمیز است و مایه مباهات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محله «استادسرا» رشت خانه قدیمی میرزا کوچک خان جنگلی وجود دارد که در واقع محل تولد میرزا است، این بنا در حال تخریب بود اما بازسازی بنای فعلی از سال 1381 به سبک معماری بومی آغاز شد.

اما اگر بخواهید نام و نشانی از میرزاکوچک خان جنگلی بیابید باید سری به گوراب زرمیخ صومعه سرا بزنید، جایی که به مقر میرزا و یارانش بوده است.

در ادامه تصاویر منطقه ای را در گوراب زرمیخ صومعه سرا مشاهده می کنید که گفته می شود محل اسلحه خانه میرزاکوچک است و اکنون به مخروبه ای تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)