Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مهدی کیانی در مورد برتری تیمش برابر پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون پدیده با یحیی گل‌محمدی تیم فوق‌العاده‌ای است و با شایستگی در بالای جدول قرار دارد. قبل از بازی و در طول هفته، اعضای کادر فنی نکات لازم را در مورد پدیده به ما گوشزد کرده بودند و ما سعی کردیم نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که سه امتیاز مهم گرفتیم و در نهایت به صدر جدول صعود کردیم.

وی درباره مصاحبه‌های بازیکنان پدیده که گفته‌اند این تیم به هیچ عنوان مستحق شکست برابر سپاهان نبود، تصریح کرد: پدیده واقعاً تیم خوبی است. آنها در اصفهان نمایش خوبی داشتند و ما هم خوب فوتبال بازی و از گلی که زدیم به خوبی محافظت کردیم. من بعد از بازی هم گفتم که پدیده جوانمردانه و خوب فوتبال بازی کرد و دنبال دفاع کردن نبود. ما میزبان بودیم و باید از این امتیاز نهایت استفاده را می‌بردیم. باید از حمایت هواداران سپاهان هم تشکر کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم که دیروز ورزشگاه را پر کردند و حامی سپاهان بودند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صدرنشینی این تیم و شانس زردپوشان برای قهرمان شدن در لیگ برتر تصریح کرد: این درست است که صدرنشین شدیم، ولی هنوز در اول راه هستیم. یک نیم‌فصل دست نخورده باقی مانده است و دو بازی هم تا پایان نیم‌فصل اول فرصت داریم تا موقعیت‌مان را بهتر کنیم. ما برای رسیدن به قهرمانی راه سختی در پیش داریم و در ادامه بازی‌ها باید چند برابر تلاش کنیم. امیدوارم سپاهان قهرمان شود تا مردم اصفهان و هواداران این تیم خوشحال شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی