Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@17:59:45 GMT

کاهش خام‌فروشی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۹۰۵۳

به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، ظهر امروز، دهم آذرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۵۳ پروژه ملی تامین اعتبار شده است و امسال با توجه به محدودیت‌های دولت در تخصیص بودجه به مدیران اجرایی دستور داده شده است که با حضور در وزارتخانه‌های مربوطه تمام تلاش خورد را در راستای جذب اعتبارات لازم استانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنامجو افزود: استان اردبیل دارای استعداد‌های طبیعی بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف است و نیاز است بامطالعات مناسب استعداد هر منطقه شناسی شده و در آن زمینه سرمایه گذاری انجام شود.
‌استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در روستا‌ها علاوه بر رونق تولید واشتغالزایی روستا‌ها سبب می‌شود که جوانان روستایی در منطقه خود مشغول به کارشده و جلوی مهاجرت به شهر‌ها را بگیرد.
بهنامجو گفت: مدیران بخش‌های مختلف با مشاوران طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی همکاری‌های تخصصی را انجام بدهند تا فرآیند طرح‌های اشتغالزایی قابل اجرا و برای استان مفید باشد.
استاندار اردبیل اظهار کرد: حمایت از طرح‌های صنایع تبدیلی در اولویت قرار دارد و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب از خروج مواد و تولیدات استان به صورت خام جلوگیری کنیم و تولیدات استان را با ایجاد صنایع تبدیلی به محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر تبدیل و به استان‌ها و کشور‌های همسایه صادر کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل اشتغالزایی روستایی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی صبح سه شنبه در دیدار صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر در اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌های بزرگ هنری در رشته های مختلف در جامعه فعالیت می کنند اما به نظر می رسد این‌ سرمایه ها محصول سیستم نیستند که اگر محصول سیستم بودند یک نفر نمی‌شدند و طبیعتاً ما تعداد عظیمی از این شخصیت‌ها را صاحب می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیچ تاریخی بزرگ از حیث اخلاقی، احساسی و عواطف به ویژه از نظر احیای احساسات جمعی نیاز ضروری به زبان هنر داریم.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه هنر از جامعه و جامعه از هنر نباید جدا شود، گفت: هنر فاخر هنری است که گره های حساس جامعه معاصر را باز کند

عاملی بیان کرد: ما از نظر هنری به بعضی نقاط حساس و سرنوشت ساز باید وارد بشویم به عنوان مثال در مسئله طلاق هرچه نگاه شود یک تولید خوبی دیده نمی شود در حالی که طلاق این قدرت را دارد که عرش و کل کائنات را به لرزه در بیاورد.

وی افزود: این تعبیر برای این است که عمق و وسعت خرابی این ناهنجاری اجتماعی برای جامعه تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما در شورای فرهنگ عمومی هم از بعد نظری و تحقیقی و هم از بعد عملی در موضوع طلاق بسیار کار کردیم آخر سر به این نتیجه رسیدیم که جای فعالیت های هنری در این باب جدا خالی است.

عاملی تصریح کرد: انتظار داریم سرودهای جدید توسط مجموعه های هنری تولید شود که متاسفانه در این زمینه شاهد نوآوری چندان نیستیم.

وی ادامه داد: البته هنرمندان خوبی در این عرصه داریم اما حمایت مالی نمی شوند.

کد خبر 6086139

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است