Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابراهیم الدیلمی» تاکید کرد که المسیره از یک سو در راستای به تصویر کشیدن جانفشانی یمنی ها و از سوی دیگر در جهت کشف و رسوا کردن متجاوزان سعودی و جنایت های آنها علیه مردم یمن فعالیت می کند. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، «محمد عبدالسلام» رئیس شورای مدیریتی شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد که شرکت ماهواره ای «نایل ست» به دنبال فشارهای عربستان و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی برای نهمین بار پخش این شبکه را در مدار مذکور قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: متجاوزان نمی توانند شبکه المسیره را ساکت کنند و ما گزینه های دیگری برای رویارویی با این اقدام پیش رو داریم.

عبدالسلام تاکید کرد: این اقدام یک اقدام سیاسی محض بوده و در راستای هدف قرار دادن انصارالله یمن صورت می گیرد. این تصمیم تحت فشارهای آمریکا و فرانسه و عربستان انجام شده است.

در همین رابطه با «ابراهیم الدیلمی» مدیرکل شبکه المسیره و عضو ارشد انصارالله یمن گفتگویی شده است که شرح آن از نظر می گذرد.

*علت توقف پخش برنامه های شبکه المسیره از سوی شرکت ماهواره ای «نایل ست» چیست؟

علت توقف پخش شبکه المسیره یمن، تداوم فشارها در سطوح مختلف به ویژه از سوی آمریکا و فرانسه است. این اقدام نشانگر تنگ نظری و افق دید محدود و عدم قدرتمندی قدرت های متجاوز است. زیرا شبکه المسیره از یک طرف جنایت متجاوزان سعودی-آمریکایی علیه یمن را به تصویر می کشید و از سوی دیگر نیز دلاوری ها و جانفشانی ها و ایستادگی ملت و مردم یمن را نشان می داد.

*به نظر شما سازمان های بین المللی مربوطه، واکنشی به این اقدام خواهند داشت؟

مطالبه و خواست ما از سازمان های مربوط به حقوق خبرنگاران و فعالان رسانه ای و آزادی عقیده و انتشار و روزنامه، این است که مواضعی واقعی و حقیقی در برابر شرکت های ماهواره ای اتخاذ کنند ولی متاسفانه تاکنون چنین مواضعی اتخاذ نشده است.

*آیا شبکه المسیره با توجه به فعالیت هایش علیه دشمنان می تواند به عنوان الگویی برای رسانه های مقاومت مطرح شود؟

شبکه المسیره از یک سو در راستای به تصویر کشیدن جانفشانی های یمنی ها و از سوی دیگر در جهت کشف و رسوا کردن اقدامات متجاوزان سعودی و جنایت های آنها علیه مردم یمن طی 4 سال اخیر فعالیت می کند.

شبکه المسیره همچنین با فعالیت های گمراه کننده و فریبنده رسانه های بزرگ متجاوزان در قبال یمنی ها نیز مقابله می کند. ما معتقدیم که المسیره نمونه ای مثبت برای دیگر آزادگان و شرافتمندان در دنیا و بقیه مجاهدان و رزمندگان و مبارزان در نحوه تقابل رسانه ای با قدرت های استکباری جهان ارائه خواهد کرد.

*برنامه های شما برای تداوم جنگ رسانه ای علیه متجاوزان و نسخه های جایگزینتان برای توقف پخش المسیره چیست؟

برنامه های ما برای تداوم جنگ رسانه ای و گمراه سازی ها، اولا به حقانیت و ضرورت حضور ما در عرصه رسانه ای متکی است و اعلام می کنیم که ما کوتاه نمی آییم و ادامه خواهیم داد. زیرا اینجا نیز بخشی از میدان نبرد یمنی ها در تمامی زمینه ها اعم از نظامی و سیاسی و اقتصادی و رسانه ای است.

نسخه های جایگزینی هم داریم؛ امروز مانند گذشته نیست و گزینه ها به ویژه در خصوص سایت های اینترنتی و شبکه های ارتباطات اجتماعی زیاد است. ما با کمک امت اسلامی و آزادگان جهان قادر به مقابله با این جنگ علیه شبکه رسانه ای خود هستیم.

تمام آزادگان جهان به خبرنگارهایی برای ما تبدیل خواهند شد و در صفحات مجازی شان پیام هایی درباره ما ارسال خواهند کرد. ما در زمینه رادیو و پخش محلی و همچنین مدار روسیه نیز گزینه هایی داریم.

این برنامه های ما است و در برهه کنونی نیز از طریق ارسال پیام به سازمان های بین المللی از آنها در این خصوص مطالبه گری می کنیم. این امکان را هم داریم که از لحاظ قانونی، از این اقدام و تصمیم ظالمانه شرکت ماهواره ای شکایت کنیم.

*مراکز رسانه ای داخل یمن تا چه میزان هدف حملات جنگنده های سعودی قرار دارد؟

تمام شبکه های یمنی در طول بمباران های هوایی متجاوزان، هدف واقع شده اند و دهها نفر از خبرنگاران و تصویربرداران عضو رسانه های یمنی نیز به همین دلیل به شهادت رسیده اند که این نشاگر میزان اثرگذاری رسانه های یمنی در مقابله با تجاوز سعودی- آمریکایی در عرصه های مختلف به ویژه رسانه ای است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل عبورا ین رژیم از خطوط قرمز ایران بود. - اخبار استانها -

 سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه همایش تبیین عملیات وعده صادق که در دانشگاه فرهنگیان استان البرز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بعد از اتفاقات و حوادثی که بعد از عملیات طوفان بزرگ الاقصی و 7 اکتبر افتاد، رژیم صهیونیستی دست به جنایات و وحشی گری بسیاری زد که از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور کرد.

وی  اظهار داشت: کشتار 33 هزار زن، مرد، کودک عیرنظامی از جمله این خطوط قرمز بود.

حیدرنیا ادامه داد: این رژیم برای فرار از شکست و ترمیم عملیات طوفان‌الاقصی که عملیاتی تغییرناپذیر بود و ضربه سنگینی را به پیکره و هیمنه دشمن اسلامی وارد کرده بود، آشفته شده و به همین دلیل شروع به کشتار غیرنظامیان کرد.

وی افزود: در ادامه این جنایات، رژیم صهیونیستی دست به اقدامات و خباثت دیگری در به شهادت مستشاران نظامی ایران که به دعوت کشور سوریه در این کشور حضور داشتند، زد.

سردار حیدرنیا در ادامه به عبور از خط قرمز دیگر رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفت: همچنین اقدام دیگری که این رژیم انجام داد حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به مثابه حمله به خاک ایران است، بود که باعث به شهادت رساندن تنی چند از مستشاران نظامی دیگر ایران شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد، فرزندان مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح و بخصوص در سپاه پاسداران عملیات بزرگ وعده صادق را با توجه به مطالبات و حقی که مردم پیگیری می کردند، طرح زیری انجام و عملیات انجام شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه به برجستگی‌های این عملیات اشارده کرد و افزود: این عملیات بزرگترین عملیات پهپادی ‌علیه رژیم صهیونیستی بود، اولین عملیاتی بود که از خاک جمهوری اسلامی ایران ضرب شصتی به رژیم صهیونیستی وارد کرد؛ مهمتر از این عبور پهپادهای جمهوری اسلامی ایران از گنبد آهنین و گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی بود

حیدرنیا ادامه داد: همه کشورها آمده بودند تا از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و پشتیبانی کنند و نگذارد که پاسخ مناسبی دریافت کنند، اما فرزندان این مرز و بوم نشان دادند که تنبیه متجاوز عاقبت کسانی است که به این سرزمین و خاک و به این مرز چشم داشتی دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: این تنبیه به قدری سخت بود که رژیم صهیونیستی و حامیانشان جرات نکردند حتی یک گلوله هم به سمت ایران پرتاب کنند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی