Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۸ فردا یکشنبه ۱۱ آذرماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۱۷ آذرماه ادامه دارد.

ثبت نام از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

طبق تاکید مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان پیش از نامنویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نامنویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان موظفند در آزمون بعدی شرکت کنند.

به گزارش مفدا، این آزمون روز پنج شنبه ششم دی ماه برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه نیز روز سه شنبه چهارم دی ماه از طریق سایت مرکز توزیع می‌شود.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر