Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختری 10 ساله در فلوریدا توسط همسایه شان مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در فلوریدا به اتهام تجاوز Rape و قتل Murder دختری 10 ساله دستگیر و زندانی Prisoner شد.

جیمز جکسون 66 ساله که همسایه قربانی بود پس از این که به صورت مخفیانه وارد خانه قربانی شد او را مورد تجاوز قرار داد و بعد با ضرب چاقو وی را به قتل رساند و در آخر جسدش را از پنجره اتاق خواب به سمت پایین پرتاب کرد و باعث متلاشی شدن مغز قربانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از این جنایت Crime پا به فرار Escape گذاشت و پلیس Police از طریق DNA اثرات مردانه در بدن قربانی توانست قاتل The Murderer او را پیدا کند.

وی در بازجویی ها از پذیرش این اتهام سرباز زد و مدعی بود که در زمان حادثه Incident در آن جا حضور نداشته است اما افسرپرونده توانست از طریق آزمایشات DNA جرم وی را ثابت کند.

در حال حاضر متهم به صورت موقت در زندان Prison است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ماموریت فرناز درخانه مجردی مرد مخوف چه بود؟! / مجید کچل دستگیر شد! +عکس فروش گوشت لاکچری در تهران + تصویر تلخ تجاوز نگهبان کلیسا به 13 کودک در سرویس بهداشتی+عکس قیمت خودرو دست دوم خارجی شاسی بلند در بازار این زندانی به زنان تجاوز می کرد! این خانم معلم یک زن خیانتکار را کشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم پرش از هلی کوپتر مرد معلول ایرانی / سعید ضروری کیست؟ +تصاویر راز عجیب مردان مسلح شیرازی / آنها به دنبال چه چیز خاصی بودند ! تهران در نخستین هفته آذر ماه 6 کشته داد +عکس جرج بوش درگذشت +عکس سرنوشت شوم پری نوعروس در کامیون! / راننده کیست؟! + جزییات جاسوسی در ایران در پوشش شرکت هلیکوپترسازی! حمله کارکنان یک مجتمع تجاری به راننده تاکسی+فیلم دستگیری اشباح شب مشهد در مجلس ختم مقتول! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape قتل Murder زندانی Prisoner جنایت Crime فرار Escape پلیس Police قاتل The Murderer حادثه Incident زندان Prison اخبار حوادث تجاوز دی ان ای قتل همسایه عکس تجاوز دختر ایران فیلم زندگی جوان تهران نجات مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه در گروه‌های کالایی خاص، به‌ویژه کالاهای نهایی، باید ریال را به رسمیت بشناسیم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی برادران در مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (اکسپو ۲۰۲۴) با بیان اینکه از ۳۵ کشور مقامات عالی رتبه در نمایشگاه اکسپو شرکت کردند، اظهار کرد: همچنین ایران در این نمایشگاه میزبان ۸۸ کشور و ۲۲۰۰ بازرگان بود.

وی با بیان اینکه پیمان‌های خوبی در این نمایشگاه بسته شد و برخی تجار خارجی برای بازدید از کارخانه‌ها به اصفهان و شیراز سفر کردند، اظهار کرد: لازمه جهش تولید جهش صادرات است. در همین راستا در ابتدای سال به ازای گروه‌های کالایی، برنامه رشد تولید به همراه برنامه رشد صادرات، تنظیم شده است.

برادران با بیان اینکه محصولاتی که در این نمایشگاه نمایش داده شد، همه صادراتی بودند، تصریح کرد: در مواردی تبدیل به صادرکننده کالاهایی شدیم که قبلا به کشور قاچاق می‌شد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ادامه با بیان اینکه اگر موضوع حمل و نقل داخلی و بین‌المللی حل نشود، به توفیقات نهایی نمی‌رسیم، گفت: بحث بعدی که باید به آن پرداخته شود، تبادلات مالی است. موضوع تبادلات مالی قابل حل است و باید استفاده از رمز ارزها جدی‌تر گرفته شود. در اصل این ظرفیت وجود دارد که تجارت غیرنفتی بیشتر شود. همین حالا هم آمار برخی کشورهای خارجی از کالاهای صادراتی ایران بیشتر از چیزی است که در گمرکات ایران ثبت شده است که نشان می‌دهد کالا از مرزهای دیگر صادر شده است.

برادران با بیان اینکه باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و غیره در گروه‌های کالایی خاص، ریال را به رسمیت بشناسیم، تصریح کرد: به رسمیت شناختن ریال در رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و پاکستان خواسته بازرگانان است؛ زیرا اگر تاجری با ریال کالا صادر کند، اما از آن بخواهیم که به دلار رفع تعهد ارزی کند، این موضوع توهین به پول ملی است.

معاون وزیر صمت اظهار کرد: در حوزه استاندارد هم چالش هایی وجود دارد و بعضی مواقع سخت گیری‌ها در این حوزه مانع صادرات است و استاندارد برخی کشورهای هدف پایین‌تر از سطح استانداردهای ماست.

وی افزود: یکی از مشکلات دیگر این است که مناطق آزاد هنوز بر مدار واردات و قاچاق است، اما باید رویکرد صادرات محور در این مناطق جایگزین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد