Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: هشت ماه امسال 138 نفر در تصادفات برون شهری خراسان شمالی جان باختند که 52 نفر معادل 38 درصد آنان در محور بجنورد به جنگل گلستان بود.
سرهنگ علیرضا حسین زاده افزود: تعداد تصادفات امسال دو هزار و 133 فقره و پارسال، یک هزار و 810 فقره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت مهم این تصادفات را انحراف به چپ، تخطی از سرعت مجاز و رعایت نکردن حق تقدم و رعایت فاصله طولی عنوان کرد و افزود: در این مدت 850 تصادف معادل 40 درصد تصادفات، در راه های فرعی استان رخ داد که در آنها 51 نفر جان باختند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: از مجموع فوتی ها 25 نفر موتورسوار بودند و در 63 درصد تصادفات، یک طرف مقصر حادثه، موتورسیکلت بود.
سرهنگ حسین زاده به ضبط 42 گواهینامه رانندگان متخلف به علت کسب بیش از 30نمره منفی اشاره کرد و گفت: گواهینامه 61 راننده هم به علت استفاده از موادمخدر و روانگردان ها ضبط شد. همچنین گواهینامه 68 راننده که کمتر از یک سال گواهینامه خود را اخذ کرده اند به علت تردد در محورهای برون شهری، ضبط شد.
وی با اعلام آغاز طرح زمستانه از 22 آذرماه گفت: در طرح امسال به غیر از گردنه امین الله و جوزک و اسدلی، تیم های پلیس راه در محور تنگه ترکمن شهر راز نیز مستقر می شوند.
سرهنگ حسین زاده، قیچی کردن خودروهای کشنده را ازمهم ترین نگرانی ها در جاده های کوهستانی در زمان بارش عنوان کرد و گفت: این مساله می تواند باعث مسدود شدن راه، ایجاد ترافیک و حادثه شود؛ بنابراین به رانندگان آنها توصیه می شود در مواقع بارش، از تردد در این محورها پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی بجنورد پلیس راهور سرهنگ حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • خراسان شمالی لرزید
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی