Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، محمد مهدی بحرالعلوم به سمت قائم‌مقام دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی محمدرضا فراهانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد مهدی بحرالعلوم به مدت دو سال به سمت قائم‌مقامی دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این حکم آمده است: برادر ارجمند جناب آقای محمدمهدی بحرالعلوم؛ رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، با استعانت از خداوند منان و با عنایت به آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز (مصوب هیأت محترم وزیران در سال ۱۳۷۶) و با توجه به شیوه‌نامه تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی کشور (ابلاغیه نماینده محترم رییس جمهور در امر نماز به شماره ۵۷۶۳۱ مورخ ۹۳/۲/۱۳)؛ نظر به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت قائم‌مقام دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از تجارب، دانش صاحب نظران در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای ارزش‌ها و شعائر اسلامی موفق و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراهانی وزارت بهداشت انتصاب بحرالعلوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد