Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان نمی‌توانند با ایجاد تفرقه و برخی جنگ‌های اقتصادی به ایران نفوذ کنند. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عصر امروز در جمع هیئت امناو روحانیون مساجد، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی نماز در بین جوانان اظهار داشت: نقش مساجد در ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان باید پررنگ‌تر از گذشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن در تلاش است جوانان را از نماز جدا کند و در این راستا باید مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در کشور با مشارکت و همکاری خود فرهنگ سازی‌های لازم را با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی در بین جوانان انجام دهد.

آیت‌الله پورمحمدی در ادامه با اشاره به برپایی نمازجماعت در مساجد این شهرستان تصریح کرد: برپایی نماز جماعت و آیین‌های مذهبی در مساجد، نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز به عنوان فریضه الهی و اسلامی دارند و باید دستگاه‌های اجرایی در کشور همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: هدف از حضور روحانیون درمساجد و اماکن مذهبی تنها برپایی نماز نبوده بلکه می‌توان از این ظرفیت بزرگ و بالقوه در رسیدگی به مشکلات و مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز بهره برد.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: در امدهای حاصل ازموقوفات نباید صرف انحصاری در زمینه اطعام صرف شود بلکه می‌تواند صرف امور فرهنگی در زمینه امور مذهبی و کمک به پرورش طلاب شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج نیز به عنوان نهاد فرهنگی در کنار روحانیون و هیات امنا درجهت تحقق آرمان‌های متعالی اسلامی و انقلاب حضور دارد.

وی گفت: هم‌اکنون در 89 مسجد این شهرستان به صورت مستمر و با حضور روحانیون نمازهای روزانه و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

پورمحمدی با تاکید بر همکاری آموزش و پرورش در برگزاری نمازهای جماعت در مدارس اظهار کرد: در تمامی مدارس این شهرستان نیز با همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی نماز جماعت اقامه می‌شود که از این نظر در سطح استان مراغه رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: باوجود برپایی نمازهای جماعت باید میزان موفقیت درجذب جوانان به سوی فریضه الهی نیز بررسی و ریشه یابی شود.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین جوانان و مردم تصریح کرد: مردم و جوانان ایران همیشه به دشمنان نشان داده‌اند که پشتیبان رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود و دشمنان نمی‌توانند با ایجاد تفرقه و برخی جنگ‌های اقتصادی به ایران نفوذ کنند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام دیر باز نماینده مردم اذربایجان غربی در خبرگان رهبری در ایین با اشاره به جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا با نثار خون پاک خود عزت و اقتدار را به ملت ایران اسلامی به ارمغان اوردند 

او با اشاره به خصایص و سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای سلماس کفت؛ شهدا با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را ابیاری کردند. 

حجت الاسلام دیرباز همچنین به توطئه‌های دشمنان شوم دشمنان افزود: ملت ایران اسلامی با اطلاعات از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری و بصیریت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر اب کردند 

این ایین با شکوه با مداحی حاج مهدی رسولی از مداحان برجسته کشوری به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برنامه وزارت علوم برای افزایش ضریب نفوذ فناوری در صنایع سنتی
  • محل شعبه‌های اخذ رای شهرستان کرمانشاه مشخص شد
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند