Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، این نشست با حضور فرماندار شهرستان دماوند، معاون برنامه‌ریزی واداری مالی فرمانداری و هیئت‌رئیسه شرکت توسعه عمران دماوند به‌منظور بررسی مشکلات این شرکت و ارائه راهکارهای لازم تشکیل شد.

 

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست از هیئت‌رئیسه شرکت خواست ظرف مدت ۳ماه برنامه جامع فعالیت آینده این شرکت ارائه شود تا فعالیت این شرکت در شهرستان بیشتر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت با مشکلاتی از قبیل عدم وجود دفتر مرکزی و همچنین عدم به‌کارگیری این شرکت توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی مواجه بودند که فرماندار شهرستان در این خصوص دستوراتی دادند و مقرر شد با شهرداران و دهیاران هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

 

گفتنی است، شرکت توسعه عمرانی شهرستان دماوند اولین شرکت توسعه عمران در استان تهران است که چندی است به علت برخی از مشکلات فعالیت کمتری دارد که این جلسه به‌منظور بررسی و رفع این مشکلات توسط فرماندار شهرستان دماوند برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دماوند شهرداری شهری و روستایی فرماندار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است