Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر حرف‌های ایوان پریشیچ در مورد پیوستن به منچستریونایتد را عادی دانست. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم سری A ایتالیا میهمان رم هفتم جدولی هستند، پیش از این بازی در خصوص رویارویی با تیم پیشین خود گفت: من به شهری بر می‌گردم که سال‌ها هدایت تیم رم را در آنجا برعهده داشتم، جایی که هنوز هم ارتباطات خوبی با آنها دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه از حضور در رم لذت برده‌ام.

سرمربی اینتر تصریح کرد: ما برای ارائه یک بازی خوب همراه با آرامش به رم می‌رویم. می‌دانم که شما خبرنگاران سعی دارید فشار بیشتری روی ما بیاورید اما ما خودمان فشار روی خودمان وارد می‌کنیم چون می‌خواهیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

اسپالتی با اشاره به افت رم در فصل جاری رقابت‌های سری A ایتالیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بازی‌ای سرنوشت‌ساز نیست. رم یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند نتایج مهمی کسب کند. کار در سری A همیشه مشکل است و تیم‌های مقابل می‌توانند شما را به دردسر بیندازند.

چراغ سبز پریشیچ به بایرن مونیخ: کواچ می‌داند من کجا هستم!

وی در خصوص وضعیت هافبک بلژیکی تیمش که در شکست یک بر صفر اخیر نراتزوری مقابل تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر از ناحیه قوزک پا آسیب دید، اظهار داشت: ناینگولان به این بازی نمی‌رسد. او در بازی با تاتنهام ضربه‌ای به قوزک پایش خورد و در دویدن هنوز مشکل دارد.

سرمربی اینتر همچنین در خصوص وضعیت دو بازیکن دیگر تیمش نیز یادآور شد: ایکاری یک کبودی در نتیجه ضربه خوردن به پایش داشت که مشکل او هم حل شده و می‌تواند بازی کند. ورسالیکو هم به شرایط بازی رسیده است.

اسپالتی که اواخر دوران حضورش در رم با اسطوره این باشگاه ایتالیایی به مشکل خورد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: متأسفانه هنوز فرصت مطالعه کتاب فرانچسکو توتی را پیدا نکرده‌ام. با توجه به چیزهایی که در روزنامه‌ها خواندم، در صورت ملاقات توتی، برخی چیزها باید شفاف‌سازی شود. سال‌ها در رم سرمربیگری کردم و همیشه سعی کردم تا بهترین تصمیم‌ها را برای این تیم بگیرم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش در واکنش به اظهارات اخیر ایوان پریشیچ که گفته بود نسبت به بازی در لیگی جدید علاقه‌مند است، گفت: این اظهارات عادی است. ایوان حرف‌های عادی زده اما از بودن در اینتر خوشحال است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوچانو اسپالتی آ اس رم سری آ اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوچانو اسپالتی آ اس رم سری آ اینترمیلان لوچانو اسپالتی آ اس رم سری آ اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون

گودموندسون به احتمال زیاد در تابستان 2024 راهی تیم بهتری می شود

طرفداری | آلبرت گودموندسون، مهاجم/هافبک هجومی ایسلندی جنوا طرفداران زیادی دارد. 

به گزارش متئو مورتو، ناپولی نیز به کورس رقابت برای جذب آلبرت گودموندسون پیوست. جووانی مانا، مدیر ورشی بعدی پارتنوپی به این مهاجم متولد 1997 علاقه مند است و قصد ارائه پیشنهادی به جنوا برای جذب او را دارد. یوونتوس، دیگر تیم علاقه مند به گودموندسون نیز در هفته های اخیر مذاکرات ابتدایی با جنوا را انجام داده درحالی که اینتر هنوز اقدامی نکرده و به زیرنظر داشتن وضعیت ادامه خواهد داد. احتمال اقدام تیم های انگلیسی در هفته های آینده برای جذب این بازیکن ایسلندی را نیز نمی توان رد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد