Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:31:49 GMT

31 تن ترشیجات فاسد در ورامین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۰۵۲۹

31 تن ترشیجات فاسد در ورامین کشف شد

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار عبدالرضا ناظری با بیان این خبر گفت : مأموران پلیس اماکن نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در بازدید های دوره ای از واحدهای صنفی، به فعالیت یک انبار در حوالی منطقه خیرآباد مشکوک شده و بررسی های اطلاعاتی را آغاز کردند.
وی افزود : مأموران انتظامی پس از بررسی های اطلاعاتی موفق به شناسایی فعالیت غیر قانونی افرادی که در این انبار اقدام به تولید انواع ترشیجات می کردند شدند و با مجوز مقام قضایی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناظری اظهار داشت : در بررسی به عمل آمده از این انبار ، بیش از 31 تن انواع ترشیجات فاسد و غیر بهداشتی که در بشکه های متعدد نگهداری می شد کشف گردید .
وی گفت : گردانندگان این واحد ، ترشیجات فاسد و غیر بهداشتی را بسته بندی و روانه بازار می کردند.
ناظری تصریح کرد: با دستور مسئولان قضایی این انبار تا زمان تعیین تکلیف پلمب و پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف دماوند شرق استان تهران فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی ترشیجات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد