Web Analytics Made Easy - Statcounter

درهفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پارس‌جنوبی‌جم در برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی جم شکست خورد. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در چارچوب آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران  عصر امروز تیم‌های پارس‌جنوبی‌جم و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس‌جنوبی‌جم از 13 دیدار قبلی در هجدهمین دوره لیگ برتر توانست 5 پیروزی، 4 تساوی و 4 باخت در کارنامه خود ثبت کند.

در این دیدار تراکتورسازی تبریز با ترکیب  محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی پور، مسعود شجاعی، یوگیا سوگیتا، اشکان دژاگه و محمدرضا آزادی و پارس جنوبی جم با ترکیب  رحمان احمدی، مجتبی لطفی، محسن بنگر، سعید محمدی فرد، محمد ستاری، حسین پور امینی، نیما انتظاری، روح الله سیف الهی، شهرام گودرزی، محمد نوری و مجید علیاری وارد میدان شد.

در این دیدار که تیم پارس جم برای برد خانگی برنامه‌ریزی کرده بود حملات متعددی بر روی دروازه تراکتورسازی تبریز تدارک دید که هیچکدام به گل تبدیل نشد.

 در نیمه دوم بازی تیم تراکتورسازی تبریز در یک حمله توانست به گل برتری دست یابد.

حاشیه بازی پارس جنوبی - تراکتورسازی|پرچم ژاپن در دستان هواداران تراکتورسازی و شعار علیه فروزان+عکسمحمد تقوی: طلسم شکست ناپذیری پارس را در جم می‌شکنیم نتایج تیم پارس جنوبی‌جم جلوتر از هدف‌گذاری است

این گل که در دقیقه 77 توسط  مهدی مهدی‌پور به ثمر رسید که پس از خطای پشت محوطه جریمه،  مهدی مهدی‌پور با شوت محکم به مدافعان تیم پارس خورد و پس از تغییر جهت در درون دروازه پارس جم قرار گرفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تقوی به پایان رسید.

تیم تراکتورسازی با شکست  پارس جنوبی جم به رده سوم رسید و تیم پارس جنوبی جم هم با 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!