Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: عده‌ای در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا با شعار و تیترهای هدفدار و نخ‌ نما شده نشان دهند که محیط زیست استان نسبت به آلودگی‌های زیست محیطی، بی‌توجه است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن پسندیده افزود: شعارها و تیترهای نخ نما شده، تکراری و هدفدار توسط عوامل شناخته شده در فضای مجازی، در زمینه بی توجهی محیط زیست استان به آلودگی های آب و خاک، صادقانه و از روی حسن نیت و علاقه مندی به محیط زیست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: صداقت رفتار این اشخاص زمانی ثابت شدنی بود که قبل از هر فضاسازی موضوعات را به این اداره کل منعکس کنند، نه اینکه و در فضای مجازی به منظور انحراف اذهان عمومی مطالبی را منتشر کنند.
پسندیده ادامه داد: حفاظت محیط زیست یک سازمان نظارتی و حاکمیتی است که با وجود امکانات بسیار اندک در انجام رسالت سازمانی بسیار مصمم، متعهد و مقید بوده تا اگر افرادی سودجو و متخلف به صورت شبانه به طبیعت و محیط زیست تعرضی کردند، به موجب حکم و وظیفه سازمانی سریعا رسیدگی و اعمال قانون صورت پذیرد.
این مسئول تاکید کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی امسال با کمک دوستداران حقیقی و واقعی محیط زیست در راستای شناسایی و برخورد با عوامل متخلف تخلیه غیرمجاز پسماند و پساب های صنعتی انجام شد که در طول سال های گذشته بی نظیر بوده است.
پسندیده یادآور شد: این اداره کل به همراه ادارات حفاظت محیط زیست سطح استان در راستای شناسایی و برخورد با عوامل آلاینده و مخرب محیط زیست و عوامل تخلیه پسماندهای جامد و مایع عادی و صنعتی، کنترل و نظارت های زیست محیطی را اعمال می کند و در این راستا قوانین لازم و عزم جدی وجود دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین یادآور شد: سیاه نمایی وضعیت محیط زیست استان توسط سودجویان و متخلفان در فضای مجازی و اعلام غیر مسولانه آلودگی بی سابقه آب و خاک قزوین با هدف تخریب و تضعیف جایگاه والای محیط زیست و نادیده گرفتن تلاش های ارزنده کارکنان خدوم صورت می گیرد.
استان قزوین دارای سه منطقه حفاظت شده محیط زیست است.
9925/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات محيط زيست فضاي مجازي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: محیط زیست دارای جایگاه بسیار متعالی و ارزشمند در فرهنگ ایرانی و اسلامی است، اما آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه تخریب محیط زیست، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره انداخته و مرگ و میر و بیماری‌های صعب العلاج به دنبال داشته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در جامعه ترویج شود.

منتخب مجلس شورای اسلامی با اشاره به احادیث و روایاتی در حوزه محیط زیست، ایجاد آلودگی و از بین بردن طبیعت و محیط زیست را از منکرات قطعی و بسیار مذموم دانست و گفت: باید نگاه به سازمان محیط زیست در میان برخی از مردم و مسؤولان تغییر یافته و نسبت به قوانین و ضوابط آن متعهد باشند.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست به تنهایی امکان پذیر نیست و همه باید در این مسیر همکاری و مشارکت داشته باشند، گفت: هیچ اقدامی به ویژه در حوزه صنعت بدون پیوست زیست محیطی معنا نداشته و در آینده موجب بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

روانبخش بر ضرورت تشکیل هیأت اندیشه ورز در حوزه محیط زیست با حضور صاحبنظران علمی و اجرایی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با رایزنی با دولت و دیگر نمایندگان مجلس، بتوانیم در جهت رفع مشکلات زیست محیطی در حوزه تقنین اقدامات خوبی صورت بپذیرد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی