Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان گفت: عموما محصولات بانوان کارآفرین استان را نمایش می‌دهد و قسمت ویژه نمایشگاه را با حضور۲۸ کار آفرین خانم خواهیم داشت که محصولات خود را برای بازدید و فروش عرضه می‌کنند. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بابک مختاری امروز در نشست خبری هفته پژوهش در دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: از سال 88 به منظور ارتباط بیشتر مردم با دانشگاه‌ها برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به خارج از دانشگاه منتقل شد همچنین از سال92 در محل دائمی نمایگشاه‌های استان خوزستان به صورت یک رویداد تقویمی درحال برگزاری است و از همان سال نیز فن بازار خوزستان نیز در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نمایشگاه امسال هفته پژوهش و فناوری افزود: در نمایشگاه امسال20 دستگاه اجرایی و دانشگاه سرکت دارند و در فن بازار امسال نیز بیش از 30 فناور و شرکت حضور پیدا می‌کنند. چندین برنامه ویژه شامل رونمایی از چندین محصول جدید با تکنولوژی بالا را داریم که یکی محصولی از پارک علم و فناوری و دیگری از دانشگاه شهید چمران است.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: اسل گذشته طبق نظرسنجی انجام شده میزان استقبال دانش آموزان و کودکان از نمایشگاه کمتر بود که یکی از دلایل اصلی آن می‌توان به همزمانی تعطیلات آخر هفته با برگزاری نمایشگاه دانست اما امسال علاوه بر اینکه زمان برگزاری نمایشگاه به روزهای غیرتعطیل منتقل شد کانون پرورشی و فکری نیز در نمایشگاه برنامه علمی ویژه‌ای را برای کودکان دارد.

وی با بیان اینکه هدف این است که تمام اقشار با مباحث علمی آشنا شود؛ عنوان کرد: کودکان باید از همان ابتدا با فعالیت‌های پژوهشی و علمی آشنا شوند از همین رو برای کودکان مسابقات رباتیک تدارک دیده شده است تا اهمیت فعالیت در حوزه رباتیک برای کودکان نیز تبیین شود.

مختاری ادامه داد: موضوعی که از سال گذشته آغاز شد بحث خانه بازار است که برند آن نیز با همین نام ثبت نیز شد. در این میان عموما محصولات بانوان کارآفرین استان را نمایش می‌دهد و قسمت ویژه نمایشگاه را با حضور 28 کار آفرین خانم خواهیم داشت. محصولاتی که توسط کارآفرین بانو در نمایشگاه عرضه می‌شوند قسمتی برای فروش و دیگر محصولات نیز بازدید است.

اهواز|بار پژوهش در ایران بر روی دوش دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پارک‌های علم و فناوری استظرفیت‌های گیلان در امر پژوهش بسیار متنوع و گسترده استتوسعه صنعت غلات با همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک

وی با اشاره به رویدادی دیگر گفت: رویداد دیگری به نام حرف نو است که در آن دو تن از کارآفرینان جوان استان خوزستان تجربیات خوب، بد، شکست‌ها و پیروزی‌های خود را بیان می‌کنند که این امر به جوانانی که به دنبال ایجاد کار نو هستند کمک خواهد کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: برگزاری تالار گفت‌وگو را با موضوع نوآوری نیز داریم و این موضوعی است که می‌تواند به جوانانی که بدنبال راه اندازی کسب و کار نوآورانه هستند.

وی با اشاره به حضور رسانه‌ها در نمایشگاه سال گذشته تاکید کرد: با برگزاری نشست‌های خبری با مسئولان و اطلاع رسانی‌های بالا باعث بالا رفتن میزان بازدید سایر مردم و مسئولان استانی شد.

مختاری ادامه داد: نمایشگاه امسال همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی استان است که در حقیقت می‎تواند ارتباط دانشگاه و صنعت را با در کنار هم قرار گرفتن نهادهای تولید کننده دانش و فناوری و نهادهای تولید کننده مصرف کننده تولید و فناوری محقق شود. همچنین یکی از پل‌ها ارتباطی دانشگاه با جامعه نیز رسانه است

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه