Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی یارندی سرپرست موسسه ناجی هنر در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فعالیت های فرهنگی ناجا و تلاش های نیروی انتظامی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه گفت: ارتقای فرهنگ عمومی جامعه یکی از دغدغه های همیشگی پلیس به شمار می آید چرا که این امر در پیشگیری بسیاری از بزه ها و نابسامانی ها نقش حیاتی ایفا می کند البته در این راستا نهادهای آموزشی و فرهنگی همچون آموزش و پرورش، رسانه های گروهی به خصوص رادیو و تلویزیون به عنوان مهمترین دست اندرکاران این حوزه فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همسویی انکار ناپذیری میان ارکان مهم فرهنگی جامعه و پلیس شکل گرفته که افزایش این همسویی در آینده نه چندان دور می تواند بستـرساز همکاری های ارزنده ای میان پلیس و ارکان فرهنگی کشور باشد.

این مقام انتظامی گفت: بخش عمده ای از تلاش و فعالیت های ناجا در زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از جرایم و آگاهی بخشی عمومی رخ داده است.

سرهنگ یارندی از موسسه ناجی هنر به عنوان یکی از بازوان توانمند فرهنگی نیروی انتظامی نام برد و افزود: رسالت این موسسه بسیار روشن و آشکار است و مهمترین ماموریتش کمک برای ارتقای فرهنگ عمومی کشور است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی با بررسی و تحقیقاتی که در بستر جامعه انجام می دهد پس از شناسایی موضوعات و اولویت بندی آن توسط بازوهای فرهنگی و رسانه ای خود به امر آموزش، آگاه سازی و تربیت عمومی می پردازد و پس از خوشه بندی مخاطبان خود، برنامه های تولید شده در ناجی هنر را طبق همان تقسیم بندی ها تولید و ارائه می کند.

وی با اشاره به امتیاز ذاتی موسسه ناجی هنر گفت: این موسسه یک امتیاز منحصر به فرد دارد که ارتباط مداوم با تهیه کنندگان و فیلمسازان سرشناس کشور است از این رو از عزیزان زحمتکش در این حوزه که تعامل بسیار مطلوبی با موسسه ناجی هنر دارند، تشکر و قدردانی می کنم.

سرهنگ یارندی گفت: اخیرا شاهد بودیم بسیاری از عزیزان داوطلب شده اند تا آثاری در ژانر پلیسی تولید کنند برهمین اساس راهکارهایی برای تسهیل این همکاری ها تعریف کردیم و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد آثار درخشانی در ژانر پلیسی و جنایی بر روی پرده های سینما و تلویزیون باشیم.

گفتنی است؛مستند «مسروقه» روایتی تصویری از چگونگی سرقت خودرو توسط سارقان در سطح جامعه است همچنین مستند بلند با نام «جواد»  به زندگی و ابعاد شخصیتی شهید «جواد خداکرم» از سرداران سرافراز نیروی انتظامی پرداخته که بخشی از مستند های ساخته شده موسسه ناجی هنر است البته به تازگی مینی سریال «دختر گمشده» به تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان محصول سیما فیلم با مشارکت ناجی هنر در ژانر اجتماعی- پلیسی تولید شده بود با حضور کوروش تهامی، هدایت هاشمی، هومن حاج‌عبداللهی و ماه‌چهره خلیلی از شبکه سه سیما پخش شد و سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی به سفارش ناجا و با مشارکت سازمان صداوسیما با بازی فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، برزو ارجمند، بهرام ابراهیمی، رضا کریمی، فرج الله گل سفیدی، اصغر حیدری و...تولید شده است  بخشی از تولیدات موسسه ناجی هنر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند