Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یحیی شنایی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در اعزام تیم تک تخصصی به منطقه کلاته رودبار، طی سه روز 150 نفر از اهالی روستا به صورت رایگان ویزیت شدند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان اضافه کرد: در طول این سه روز متخصصان اطفال، زنان و داخلی با حضور در این منطقه با دارو و تجهیزات پزشکی کامل به اهالی منطقه خدمات رایگان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنایی تصریح کرد: پزشکان متخصص در اجرای این طرح بیماری 60 نفر در حوزه جراحی، 62 نفر در حوزه اطفال و 23 نفر در حوزه زنان و مامایی را بررسی کردند.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 10 نفر از افراد ویزیت شده توسط متخصص جراحی جهت پیگیری های بعدی و اقدامات تخصصی به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شدند.
شنایی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای اجرای محرومیت زدایی در استان سمنان و ارتقاء شاخص‌های سلامت در استان برنامه ریزی شده و اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، پیگیری مشکلات مردم، پیشگیری از وقوع بیماری و ارجاعات پزشکی مورد نیاز است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان در خصوص اجرای طرح شهید رهنمون در این شهرستان، گفت: از ابتدای سال تا کنون 24 تیم پزشکی به محله های خواجه شهاب و مسکن مهر دامغان اعزام شدند که به طور میانگین هر تیم 30 مراجعه کننده داشته است.
شهرستان دامغان دارای 18 قشر، 105 پایگاه بسیج و 30 هزار بسیجی سازمان یافته است.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان سمنان جراحی زنان مسکن مهر مشکلات مردم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل