Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-29@12:18:35 GMT

مادر، فرزند و پسرخاله اش در استخر غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۱۷۵۰

مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد اظهار داشت: ساعتی قبل در پی درخواست ستاد بحران شهرستان چناران مبنی برغرق‌شدگی ۳ نفر در یکی از استخرهای جمع آوری آب کشاورزی تیم ویژه غواصی آتش نشانی مشهد سریعا به محل حادثه در یکی از روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

رضایی افزود: بنا به گفته افراد محلی صبح امروز کودکی ۱۲ ساله که برای گرفتن ماهی وارد استخر آب کشاورزی می شود، کنترل خود را از دست داده و به داخل آب سقوط می‌کند که پسرخاله وی که ۱۴ سال سن داشته برای نجات او به داخل آب رفته و متاسفانه او هم به غرق می‌شود

و نفر سوم مادر یکی از کودکان بوده برای نجات جان آنان به داخل آب وارد شده که به‌علت عدم آشنایی با فنون شنا در آب گرفتار می‌گردد که توسط افراد محلی به بیرون از آب منتقل می‌شود که متاسفانه در پس از انتقال به بیمارستان فاقد علائم حیاتی بوده و فوت می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: تیم غواصی آتش نشانی اعزامی از مشهد مشهد به محض رسیدن به محل با تجهیزات ویژه و در یک عملیات نفسگیر پیکر بی جان این دو کودک نوجوان را از آب خارج و تحویل عوامل انتظامی می‌دهند.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار مشهد حوادث تلخ حوادث مشهد حوادث واقعی غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)