Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد گلی سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعدادی از این دستگاه‌های شارژ خودکار "اصفهان کارت" در فروشگاه‌ها از جمله سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های نوشت افزار و ورودی مراکز تفریحی مثل باغ گل‌ها و باغ پرندگان وجود دارد.

امکان شارژ خودکار "اصفهان کارت" در طول شبانه‌روز

وی افزود: ۵۰ دستگاه شارژ خودکار بدون اسکناس نیز در ایستگاه‌ها و میادین اصلی شهر وجود دارد که امکان شارژ خودکار اصفهان کارت را در طول شبانه‌روز فراهم می‌کند ؛ بدین صورت که این دستگاه مبلغ مورد نیاز را از کارت اعتباری فرد کم و به اصفهان کارت وی اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان ادامه داد: با به کارگیری این دستگاه‌ها از تعداد نیروهای انسانی که از قبل مشغول به کار بوده اند ، کم نشده است و تلاش بر این است دستگاه‌های شارژ خودکار در مراکزی قرار داده شود که باجه شارژ در آنجا وجود ندارد.

شهروندان کمبود دستگاه‌های شارژ "اصفهان کارت"را اطلاع دهند

گلی تاکیدکرد : چنانچه شهروندی نیاز به استقرار دستگاه باجه شارژ خودکار را در محله یا منطقه ای حس کند ، می تواند از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری این مورد را به اطلاع کارشناسان برساند؛ پس از بررسی، چنانچه درخواست شهروند مورد تایید باشد دستگاه در منطقه مورد نظر نصب می شود.

وی افزود : مغازه‌دارانی که کسب و کار آنان به سوپرمارکت‌ها و یا روزنامه فروشی‌ها نزدیک باشد ، در صورت علاقه به همکاری می‌توانند عدد یک را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ ارسال کنند تا درخواست آنان به وسیله کارشناسان بررسی شود؛ چنانچه مکان قرارگیری فروشگاه مناسب باشد، به نصب دستگاه اقدام می‌شود.           

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان