Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@04:02:00 GMT

خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۲۲۱۷

خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد+عکس

به گزارش اتوگاید، پاسپورت جدید هوندا یک کراس‌اوور متوسط است که بین مدل‌های پایلوت و CR-V معروف قرار گرفته و به خوبی روی جاده و بیراهه مانور می‌دهد. پاسپورت قرار است الگوی تمام عیار یک خودروی اسپورت و جذاب از هوندا باشد و نمای روبه‌رویی آن با الهام از مدل بزرگتر پایلوت پرداخت شده است.

جلو پنجره این خودرو مشکی و مات است تا اسپورت بودن بیشتر خودرو را به رخ رقبا بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغ‌های نمای انتهایی خودرو نیز شبیه مدل پایلوت بوده و کشیدگی آنها تا روی در صندوق عقب ادامه نیافته است. پاسپورت برای ورودش به دنیای آفرودرها روی رینگ‌های 20 اینچی مشکی آلیاژی سوار شده و بخش‌های پائینی بدنه دارای روکش‌های پلاستیکی است.

پاسپورت در نمای انتهایی به اگزوز دو قلو با سر کرومی و چراغ‌های LED در نمای روبه‌رویی و انتهایی مجهز است.

اگر پشت فرمان این خودرو قرار گیرید، متوجه تشابه فضای کابین این مدل جدید با پایلوت خواهید شد. فرمان خودرو به گونه‌ای چهار پر محسوب می‌شود و پشت فرمان شاهد یک صفحه نمایش 7 اینچی هستیم. سیستم تهویه هوای سه ناحیه‌ای و سیستم صوتی 6 پخشه به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می‌شود. اگر امکانات بیشتر مانند صندلی‌های چرمی با  گرمکن و حرکت برقی، صفحه اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی سانروف، دوربین دید عقب یا سازگاری با سیستم‌های خودرویی اندروید و اپل را نیز می‌خواهید، باید تریم EX-L را سفارش دهید.

امکانات بیشتر در تریم‌های الیت و تورینگ دیده می‌شوند.

محفظه بار خودرو دو طبقه طراحی شده و در مجموع 1237 لیتر فضا در اختیار  مالکان قرار می‌دهد و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب این فضا به 2205 لیتر نیز خواهد رسید.

این خودرو از یک موتور 3.5 لیتری V6 با گشتاور 355 نیوتن‌متر و 280 اسب‌بخار بهره می‌برد و با یک سامانه انتقال قدرت 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ است . نیروی حاصل از موتور در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل شده و در مدل سفارشی سیستم محرک 4 چرخ نیز برای آن ارائه خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

ایسنا/خوزستان در پی وقوع دو حادثه سقوط خودرو به دره، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های باغملک و دزفول در دو عملیات جداگانه مصدومان این حوادث را از محل حادثه رهاسازی کردند.

جواد شریفی رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت ۷:۴۹ روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون به دره در محوره باغملک به ایذه اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به‌ محل و ارزیابی صحنه، یک مصدوم این حادثه را رهاسازی و برای ادامه روند درمان با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: این عملیات ساعت ۰۸:۳۷ صبح به پایان رسید.

سقوط خودرو به دره در محور ایذه-دزپارت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از سقوط خودروی سواری به دره در محور ایذه - دزپارت خبر داد.

محمود عالی محمدی گفت: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته در پی تماس تلفنی و اعلام حادثه ترافیکی سقوط از طرف اورژانس مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۲ محور ایذه - دزپارت به دره بلافاصله دو نفر از اعضای پرسنل و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای انجام وظایف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دره سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نجات برای خدمت‌رسانی به محل اعزام و پایان عملیات امدادی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه گزارش داده شد.

عالی محمدی افزود: محور ایذه - دزپارت یکی از مسیرهای خطرناک در استان خوزستان است و متاسفانه آمار تصادفات روزانه در این جاده و مسیر بسیار زیاد است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با احترام به قانون حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل خصوصا در جاده‌های کوهستانی و خطرناک و مسیرهایی که آشنایی زیادی ندارند رانندگی کنند تا بتوانند این مسیر را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات