Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات تخصیص‌یافته است، گفت: خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

دکتر غلامرضا اصغری با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در مجموع ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلار برای تامین دارو و تجهیزات در نظر گرفته‌ شده است که از این میزان، ۲ میلیارد دلار برای تامین دارو و مواد اولیه دارویی و ۱.۵ میلیارد دلار برای تامین تجهیزات پزشکی در نظر گرفته‌ شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از ارز دارو تخصیص‌ یافته است، گفت: از میزان ارز تخصیص‌یافته ۶۰۰ میلیون دلار ماده اولیه و یک میلیارد دلار داروی موردنیاز کشور تامین شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار از ارز موردنیاز تامین تجهیزات پزشکی نیز تخصیص‌یافته و به‌این‌ترتیب تنها ۸۰۰ میلیون دلار از ارز تامین دارو و تجهیزات باقی‌مانده است که به‌ مرور زمان تخصیص می‌یابد و خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز داروی مورد نیاز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف دارو سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو ایران ارز برای دارو ارز دارو منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد

سعید آجرلو: دولت ناراضی، مردم ناراضی، خودروساز ناراضی؛ این چه معادله ای است؟ آقای منظور! چرا ارز خودرو را تخصیص نمی دهند؟ نظام تخصیص ارز ناعادلانه و ناکارآمد است. آقای فرزین! دلار تلگرامی واقعیت است.

دریافت 32 MB

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • تخصیص میزان واقعی ارز دارو تابع چه شرایطی است؟
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید