Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:16:04 GMT

شهید مدرس الگویی مناسب برای جامعه و مجلس است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۲۵۸۱

شهید مدرس الگویی مناسب برای جامعه و مجلس است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت روز مجلس با بیان اینکه شهید مدرس در اوج ساده زیستی، شجاعت، شهامت و به عنوان یک عالم آگاه، مجتهد مبرز و آگاه به زمان خدمت می کرد افزود: شهید مدرس در مجلس حضوری موثر داشت.

وی با اظهار اینکه رضاخان، انگلیس، مستکبران عالم و اجانب از شهید مدرس هراس داشتند از وی به عنوان بهترین الگو برای جامعه و نمایندگان یاد کرد و گفت: مجلس در راس همه امور قرار و جایگاه تقنینی دارد و تمام خواسته های به حق مردم باید در مجلس تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار نمایندگان حساس و مهم است و باید قوانینی تصویب کنند که به نفع جامعه و برای پیشرفت کشور باشد گفت: توانمندی ها و پیشرفت های جامعه مرهون نمایندگان خالص و عالم است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اگرچه متاسفانه یک عده از نمایندگان در هر دوره ای تاثیری در روند برنامه ها و پیشرفت کشور و تصویب قوانین درست ندارند ما از مجلس انتظار داریم، تضارب آرا و سلایقی مختلفی که در روند خدمترسانی مشکل ایجاد کنند را پیشگیری کنند.

امام جمعه نور یادآور شد: استیضاح و سئوال حق مجلس است و باید در جای خودش و برای مصالح نظام انجام شود زیرا مدیر و وزیر ضعیف نمی خواهیم و مسئولی که توان برنامه ریزی برای اداره اش ندارد به درد کشور نمی خورد.

وی با اشاره به دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها تاکید کرد: باید افرادی منصوب شوند که شایسته و بایسته باشند و کارها را پیشر برند و برازنده آن مسئولت و میز باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های مازندران عنوان کرد: اتحاد و همدلی بین نمایندگان مجلس در استان بیشتر شود و نمایندگان همدل و متحد باشند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به انتخاب استاندار جدید مازندران تاکید کرد: استاندار جدید باید قدر و توانمند عمل کند و ما از مدیران قوی حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 4473177

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نور مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، طی پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمین حوزه حج و زیارت تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است: در طول تاریخ، همواره بر بزرگداشت و تکریم مقام معلم، تأکید شده و سخنان بسیاری درباره جایگاه معلم گفته شده است؛ به گونه‌ای که تلاش برای نوشتن جمله‌های تازه درباره شأن و منزلت والای مقام معلم و آموزگار به تکرار خواهد انجامید. بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود. استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به اساتید و معلمین گرانقدر و بالاخص آموزگاران خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت در کلیه امور را خواستارم.

کد خبر 6094061

دیگر خبرها

  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند