Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی رشته ریکرو تیراندازی با کمان می گوید: تمرینات تیم های ملی از 17 آذر ماه تقریبا با همان ترکیب قدیمی برگزار می شود و جز روزهای کوتاه استراحت، تا خرداد ماه و اعزام تیم به قهرمانی جهان هلند به طور پیوسته ادامه یابد.

مجید میر رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: با اضافه کردن چند کماندار کم تجربه از رده سنی نوجوانان و جوانان در کنار ترکیب قدیمی بدنبال افزایش انگیزه کمانداران هستیم و از پتانسیل موجود برای ایجاد یک تیم منسجم و یکدست نهایت استفاده را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آغاز دومین دوره اردوهای آماده سازی تیم های ملی تیراندازی با کمان در 2 رشته ریکرو و کامپوند ادامه داد: هنوز برای تعیین سطح فنی کمانداران خیلی زود است برنامه بدنسازی، آمادگی فنی و روانشناسی از جمله آمادگی روانی و آزمایش کامل پزشکی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.
این مربی جوان اضافه کرد: با اینکه زمان کمی تا قهرمانی جهان در هلند مانده امیدوارم با امکان برگزاری اردوهای برون مرزی و تامین امکانات و تجهیزات لازم بتوانیم به سطح قابل قبولی از آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در هلند دست یابیم.
میررحیمی در خصوص شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی جهان هلند گفت: از حالا پیش بینی در این خصوص سخت است اما پس از نخستین مسابقات تدارکاتی که رقابت های سولیدارتی (همبستگی المپیک) به میزبانی بنگلادش که اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، امکان پیش بینی تا حد زیادی فراهم می شود.
سرمربی تیم کمانداران رشته ریکرو افزود: فدراسیون تلاش کرده درصد بالایی از درخواست های مربیان تیم های ملی را در جهت آماده سازی کمانداران فراهم کند و ما امیدواریم که براساس قول های داده شده، تیم تا پیش از اعزام به رقابت های جهانی در هلند به 2 اردوی برون مرزی اعزام شود.
وی با بیان اینکه البته اجرای درصد بیشتری از خواست کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان، بستگی به میزان اعتبار فدراسیون دارد، گفت: فدراسیون قول داده با توجه به تولید نشدن تجهیزات این رشته در داخل کشور، بخشی از نیازهای تیم ملی را از خارج کشور تامین کند و ما امیدواریم تا اعزام کمانداران به هلند تهیه شوند.
کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با کمان امروز (شنبه) اسامی 26 کماندار را برای آغاز دومین دوره اردوی آماده سازی تیم های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان را اعلام کرد:
براین اساس اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:
ریکرو زنان: زهرا دهقان، شیوا شجاع مهر، ملیکا عبدالکریمی، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور، نگار رجبی، مریم نادعلی و آیتک جلوسیان.
ریکرو مردان: صادق اشرفی، عرفان ارژنگی پور، حامد فوری، کیوان ریاضی مهر، امین پیرعلی، محمد صادق کبودانی، پوریا حاجی بیگلو و رضا شبانی.
کامپوند زنان: گیسا بایبوردی، سحر قادری، راحله فارسی، سیده ویدا حلیمیان و هاله ایزدخواه.
کامپوند: اسماعیل عبادی، محمد صالح پالیزبان، نیما محبوبی، میلاد بسطامی و احمد اکبری
دومین دوره اردروی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان از 16 آذر تا 10 آذر ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ورزشی **1828**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي سرمربي اردوي آماده سازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: زمین ۹۲ هزار واحد در تمامی شهرستان‌ها از نظر ما تأمین شده و در کارگروه زیربنایی در حال تصویب هستیم که به محض تأیید در شورا، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. - اخبار استانها -

جهانگیر الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: ما در استان کردستان تعهد ساخت 36 هزار واحد مسکن ملی داریم که از این تعداد تاکنون زمین 26 هزار واحد تأمین شده و در مرحله اجرا هستند.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار و 600 واحد آپارتمان ساز در قالب مسکن حمایتی در سطح استان در حال اجراست که از این تعداد سه هزار و 600 واحد در شهر سنندج قرار دارد. به منظور بررسی چالش‌ها بازدیدی از پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان با حضور استاندار کردستان به عمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در حال حاضر پروژه‌های آماده‌سازی در سطح 48 هکتار در حال انجام و تاکنون 2200 واحد قرعه‌کشی و در قالب نهضت ملی مسکن فاز 6 به متقاضیان تخصیص پروژه داده شده است. یکی از دلایل تاخیر در اجرای پروژه‌ها مسئله آماده‌سازی آنهاست که با توجه به محدود بودن فصل عمرانی استان، باید روند آماده‌سازی پروژه‌ها تسریع یابد.

وی اذعان داشت: زمانی که به جای استفاده از زمین‌های کشاورزی کم‌شیب از زمین‌های تحت شیب استفاده می‌کنیم  با مشکلاتی همچون؛ احداث دیوار حائل 15 متری با هزینه سرسام‌آور مواجه می‌شویم و پیشرفت به کندی انجام می‌شود.

الیاسی با بیان اینکه علاوه بر مشکل آماده‌سازی، تغییرات ساختار شکست ما با بانک متفاوت بوده و ما را با مشکلاتی مواجه کرده است، عنوان کرد:  اگر تسهیلات بانکی هرچه سریع‌تر به پروژه‌ها تزریق و آماده‌سازی پروژه‌ها تعیین تکلیف شود، قطعاً امسال جهش بیشتری در اجرای پروژه‌ها اعمال می‌شود.

وی به آورده متقاضی اشاره کرد و افزود: در برخی از پروژه‌ها آورده متقاضی صرف آماده‌سازی پروژه‌ها شده و پیشرفت کُند پروژه‌ها موجب بی‌اعتمادی مردم می‌‌شود. بنابراین باید مسئله آماده‌سازی را حل کرده تا از آورده شخص نیز استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اضافه کرد: وجود معارضان در بعضی از پروژه‌ها یکی دیگر از دلایل تأخیر در اجرای آ‌‌ن‌ها است که با همکاری دستگاه قضا مشکل بعضی از آن‌ها رفع شده و در صدد تثبیت مالکیت مابقی آن هستیم.

وی درباره نحوه تأمین زمین توضیح داد: برنامه دولت ساخت 36 هزار واحد مسکن ملی در استان بوده که تاکنون زمین 26 هزار واحد تأمین شده و مابقی نیز ( 10 هزار واحد) در شورای عالی شهرسازی معماری کارهایش انجام شده و منتظر تأیید هستیم. اما نسبت متقاضیان که 92 هزار واحد است در تمامی شهرستان‌ها از نظر ما تأمین شده و در کارگروه زیربنایی در حال تصویب هستیم که به محض تأیید در شورا، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

الیاسی با بیان اینکه طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده تمام متقاضیان ساماندهی می‌شوند، خاطر نشان کرد: فصل عمرانی محدود است و تلاش ما استفاده از این فرصت است و به منظور پیشبرد پروژه‌ها در سطح استان کارگروه‌ شورای مسکن فعال و به صورت مدون و هفتگی در شهرستان‌ها جلسات تشکیل می‌شود.

در ادامه شرط تأمین زمین 92 هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان را ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!