Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:بسیاری از مشکلات امروز کشور داخلی و به دلیل کمک کاری و ندانم کاری برخی ایجاد شده است. آفتاب‌‌نیوز : مهدی چمران شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید مدرس در حرم مطهر رضوی اظهار کرد:شهید مدرس یکی از علما و مجتهدین بنام و نماینده شجاع مجلس شورای اسلامی بود به صورتی که امام خمینی (ره) در سخنان خود تاکید داشتند نمایندگان باید این شخصیت را الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نمایندگان ما در مجلس مصوبات را مطابق شرع و قانون به تصویب می رسانند و شهید مدرس یکی از مجتهدانی بود که در مجلس شورای ملی در اواخر دوره قاجار مسئولیت داشت مصوبات را بررسی کند تا با شرع در تضاد نباشد. 
اهم سخنان مهدی چمران بدین شرح است:
*مدرس در دوران رضا شاه به دلیل مخالفت هایی که وی رژیم ستم شاهی آن دوران داشت چندین مرتبه مورد سوء قصد قرار گرفت و سرانجام پس از چندین سال تبعید در کاشمر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
*برخی در کشور که تعدادشان کم است امروز برای رضاخان با آن همه جنایت تبلیغ می کنند و بازماندگان پهلوی در خارج از کشور نیز از این افراد حمایت می کنند و آرزوی بازگشت به ایران را دارند که این آرزو را به گور خواهند برد.
*بسیاری از مشکلات امروز کشور داخلی و به دلیل کمک کاری و ندانم کاری عده ای ایجاد شده است که به یاری خداوند و به رهبری مقام معظم رهبری آنها را برطرف خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف خود برسند. 
* اگر امروز اسلامی در جهان باقی مانده به دلیل رشادت های جوانان این کشور در مقاطع مختلف از جمله دفاع مقدس بوده و الا کشورهایی مانند عربستان که از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند چیزی از دین باقی نگذاشته بودند. 
* ما از نمایندگان امروز مجلس انتظار داریم حق بگویند و در برابر ظلم بایستند و از دشمنان خارجی نترسند. وقتی فردی نماینده مجلس می شود باید قوی ترین و پاک ترین فرد باشد و بداند این جایگاه برای خدمت به مردم بوده و باید مصالح شخصی و حزبی را کنار بگذارد.
* حتی ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس شهدایی از مجلس از جمله شهید چمران و شهدای هفتم تیر داریم و نباید امروز نماینده ای به دنبال حقوق بیشتر باشد و همچنین  نمایندگان نباید در برابر شنیدن سخنی مبنی بر تحریم در صورت عدم تصویب«اف ای تی اف» بترسد. 
 *ما ۱۷ هزار شهید برابر تروریست ها دادیم و مقابل داعش و دیگر گروه های تکفیری ایستادیم و اجازه ندادیم اسرائیل دیگری در منطقه شکل گیرد و حالا رئیس جمهور آمریکا چگونه ملت ما راتروریست می خواند در صورتی که همه این تروریست ها تحت حمایت آمریکا بوده اند؟
*همانگونه که در جنگ تحمیلی مقابل همه دنیا ایستادیم وبه پیروزی رسیدیم در شرایط فعلی نیز مقاومت لازم را انجام و راه انقلاب را ادامه می دهیم.
مهر 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دشمنان خارجی مهدی چمران نماینگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس