Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی لرستان این جشنواره در بخش بانوان و آقایان با حضور ورزشکارانی از ١٦ استان کشور روز گذشته (جمعه) در شهرستان گرمسار استان سمنان به پایان رسید.
در چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی اقوام و عشایر ایران که به مدت ٢روز به میزبانی برگزار شد اقوام کرد، ترک، لر، مازنی، ترکمن، کرمانچ، بلوچ، گیلک و عرب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رشته چوب کشی بانوان سمیه جوزایی در وزن ٦٠- کیلوگرم به مقام نخست رسید، سهیلا مرادی در وزن ٨٠- کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد و فانوس یاری در وزن ٨٥+ کیلوگرم سوم شد.
همچنین در مچ اندازی بانوان گوهر فتحی در وزن ٧٥- کیلوگرم به مقام دوم رسید و زهرا رضایی در وزن ٦٥- کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.
در مچ اندازی آقایان علی جوادی در وزن 120- کیلوگرم دوم شد، پیام شمس در وزن ٨٠- کیلوگرم به مقام سوم رسید و جمشید سپهوند در وزن ٦٠- کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.
همچنین لرستان در بخش موسیقی و آیینی مقام دوم کشوری را کسب کرد.
علی محمد پنجی پور به عنوان سرپرست و سعید القاسی به عنوان مربی، تیم لرستان را در این مسابقات همراهی کردند.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان سمنان استان کشور روابط عمومی زهرا وزن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد