Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:55:46 GMT

خاریدن کف دست نشانه چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۴۱۸۷

خاریدن کف دست نشانه چیست؟

در باور عموم و یا بهتر بگوییم در خرافه‌ها این گونه می‌گویند که خارش کف دست نشانه این است که قرار است پول به دستت برسد! ولی متخصصان پوست چنین نظری ندارند!

خلیل صداقت‌پیشه گفت: خارش کف دست می‌تواند نشان دهنده بسیاری از بیماری‌هایی نظیر هپاتیت باشد و در صورت تکرار باید جدی گرفته شود و آزمایشات اساسی برای پیگیری بیماری‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در رابطه با حساسیت‌های دارویی و خارش کف دست، گفت: احتمال واکنش بدن به دارویی خاص و اعلام ناسازگاری در قالب خارش کف دست نیز وجود دارد که در این صورت این نشانه باید جدی گرفته و نسبت به مشورت با پزشک معالج آن دارو اقدام شود.

صداقت‌پیشه برخی از مواد شیمیایی را محرک پوست دانست و ادامه داد: حساسیت تماسی در برخورد دست با برخی مواد شیمیایی، چون سیمان، شوینده‌ها، برخی رنگ‌ها که حساسیت‌زا هستند ممکن است باعث خارش دست شود.

این متخصص پوست و مو به اهمیت سلامتی پوست اشاره کرد و گفت: پوست بزرگ‌ترین ارگان بدن است که وظیفه محافظت از کل بدن را بر عهده دارد، ولی به این معنی نیست که نیازی به مراقبت از پوست احساس نمی‌شود.

وی ادامه داد: پوست انسان در صورتی که در مقابل آفتاب، جراحت و خشکی مراقبت شود می‌تواند سلامت کل بدن را حفظ کند.

صداقت پیشه معتقد است: این نگهداری برای ما چندان دشوار نیست فقط کافی است که از جراحت و زخم جلوگیری کنیم و یا ضد آفتابی با SPF مناسب استفاده کنیم و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: متخصصان پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند (فیلم)
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند + فیلم
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید