Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:11:03 GMT

تصویری کمیاب از لحظه شکار جگوار در زیر آب

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۴۴۶۹

تصویری کمیاب از لحظه شکار جگوار در زیر آب

Herbert van der Beek عکاس 43 ساله حیات وحش این تصاویر خیره کننده را در باغ وحشی در فرانسه به ثبت رسانده است. آفتاب‌‌نیوز :  Herbert van der Beek عکاس 43 ساله حیات وحش این تصاویر خیره کننده را در باغ وحشی در فرانسه به ثبت رسانده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جگوار باغ وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی خواهند.

استقلال در حالی با ۳۴ گل زده پس از سپاهان دارای بهترین خط هجومی است که مهاجمان این تیم آمار خوبی را تا به اینجای مسابقات از خود به جای نگذاشته‌اند و مهرداد محمدی با ۶ و «گوستاوو بلانکو» با ۵ گل زده بهترین گلزنان این فصل آبی‌ها به شمار می‌روند.

با نگاهی به آمار مهاجمان استقلال متوجه خواهیم شد که از جمع ۵ بازیکنی که در این پست برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته‌اند در مجموع ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند این در حالی است که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ، ۱۴ گل تا به اینجای مسابقات به تنهایی به ثمر رسانده است و مهاجمان فعلی استقلال در مجموع تنها دو گل از مهاجم سپاهان به ثمر رسانده‌اند.

مهرداد محمدی (۶ گل)، گوستاوو بلانکو (۵ گل)، آرمان رمضانی (۳ گل)، پیمان بابایی و جلال الدین ماشاریپوف (یک گل)

منبع: خبرنامه دانشجویان

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • سرعت دیدنی شاهین در لحظه سرقت یک ساندویچ
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)