Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده خودش را آماده بازی تهاجمی ویارئال کرده است. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ویارئال در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از انتظارش برای بازی بازی تهاجمی رقیب سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی بارسلونا در این باره گفت: انتظار دارم ویارئال برای فشار آوردن و حمله به نیوکمپ بیاید. سبک بازی رقیب بر مبنای مالکیت توپ است و فکر نمی‌کنم بخواهند از ابتدای بازی در جنگ بر سر مالکیت توپ تسلیم شوند. گرچه تاریخ در بازی‌های رو در روی پیشین می‌گوید ویارئال در مقابل بارسلونا در زمینش تجمع می‌کند و به دنبال ضد حملات است پس باید مراقب این مدل از بازی ویارئال هم باشیم. بازی سختی خواهد شد اما آماده‌ایم. این جدال برای ما بسیار کلیدی و مهم است. در بازی قبلی با اتلتیکو مساوی کردیم و سویا از ما پیشی گرفت. 

والورده در ادامه افزود: آلنیا و سمپر مصدومیت‌های بدی را پشت سر گذاشتند. آلنیا در لیست تیم قرار می‌گیرد و باید منتظر رسیدن فرصت باشد. با آرتور و آرتورو ویدال رقابت زیادی در خط میانی تیم وجود دارد. تنها بهترین‌ها حق حضور در ترکیب ثابت بارسلونا را دارند

فوتبال جهان| بارسلونا تصمیم‌گیری برای خرید جانشین اومتیتی را به تعویق انداخت

 

انتهای پیام/

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا