Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:29:06 GMT

اردبیل| فعالیت غیرمجاز ۱۴ نانوایی بدون پروانه کسب در خلخال+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۴۹۰۲

اردبیل| فعالیت غیرمجاز ۱۴ نانوایی بدون پروانه کسب در خلخال+فیلم

‍‍‍‍‍‍

تعداد نانوایی‌ها نسبت به جمعیت شهری خلخال زیاد است و به همین سبب باید نانوایی‌ها ساماندهی شوند که برابر بازرسی‌های انجام شده،۱۴ نانوایی بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی شد. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، ابراهیم کرامت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه رئیس اتحادیه نانوایی‌ها، ضمن بازرسی از نانوایی های فعال در سطح شهر واقدام نسبت به رفع مشکل این واحدهای خدماتی اظهار داشت: گشت‌هایی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده در حوزه نانوایی‌های فعال در خلخال، با حضور اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت در سطح شهر و بخش‌های تابعه در طول سال به صورت منظم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس بازرسی‌های به عمل آمده و بررسی مشکلات این واحدهای خدماتی، تعداد نانوایی های فعال خلخال نسبت به جمعیت شهری زیاد است و به همین سبب باید نانوایی‌ها ساماندهی شوند که برابر همین بازرسی‌ها، 14 نانوایی بدون پروانه کسب شناسایی شد که باید متقاضیان نسبت به اخذ پروانه کسب فعالیت خود اقدام کنند و در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

کرامت بیان کرد: اداره صمت و اتحادیه نانوایی خلخال، نسبت به پخت نان حساسیت بیشتری دارندو شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف نانوایان، شکایت خود را به سامانه 124 اعلام کنند همکاران بازرس این اداره، در اسرع وقت نسبت به شکایات رسیدگی می کنند و اتاق اصناف نوع پخت نانوایی ها را در پروانه کسب قید کند وبر همین اساس، نانوایی ها هم موظف هستند پروانه فعالیت خود را در محلی از نانوایی نصب کنند که برای مشتریان قابل رویت باشد تا ضمن تخلف، بازرسین رسیدگی کنند.

اردبیل|افزایش قیمت‌ کالاهای مورد نیاز مردم اردبیل در ماه مبارک رمضانپای حرف مردم اردبیل|خاموشی مکرر برق زندگی را به کام مردم تلخ کرده استپای حرف مردم اردبیل|خاموشی مکرر برق زندگی را به کام مردم تلخ کرده است؛ صرفه‌جویی اولویت نخست کار استرئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال تصریح کرد: برای نوع پخت نانوایی ها قانون خاصی حاکم نیست و نوع پخت در نانوایی های خلخال ثبات ندارد و کیفیت نان نباید مورد غفلت شود که در این راستا، با همکاری شبکه بهداشت، تلاش داریم تا کیفیت پخت نان را بالا ببریم و نانوایی‌ها نیز موظف هستند شرایط خود را با شرایط قانونی وفق دهند. وی ادامه داد: قانون نانوایی‌ها، جزو قوانین استراتژیک به شمار می رود و قیمت گذاری نان، در کمیته آرد و نان مصوب شده است که افزایش خودسرانه قیمت نان تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهد داشت و نانوایی ها موظف هستند برابر مقررات به ارائه خدمات بپردازند.

کرامت با بیان اینکه در هفته پدافند غیرعامل مانور پخت دوگانه سوز نانوایی ها با موفقیت انجام شد اظهار داشت: این مانور با همکاری شرکت گاز و نفت انجام شد که نانوایان ثابت کردند که در شرایط بحرانی نیز می توانند به ارائه خدمات بپردازند وانجام وظیفه کنند و در این راستا نانوایی هایی که اقدام به دوگانه سوز نکرده اند با بهره گیری از وام می توانند نسبت به دوگانه سوز شدن نانوایی‌های خود اقدام کنند.

گزارش از جهانگیر نیکخواه

انتهای پیام/ش

R41374/P4001/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی