Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز تاسف از اینکه گفتگو درباره مسائل حیاتی برای زمان نامعلومی به تعویق افتاده گفت حرف‌هایی که درباره روسیه در آمریکا زده می‌شود، به دور از واقعیت است.

سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: «حرف‌هایی که درباره روسیه در آمریکا زده می‌شود، به دور از واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پسکوف گفت: «ما اکنون متاسف هستیم که گفتگو درباره مسائل حیاتی برای زمان نامعلومی به تعویق افتاده است.»

وی افزود: «با وجود همه این چیزها، رئیس جمهور پوتین آماده ادامه گفتگو است.»

سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: «مسائل دشوار دیگری در دستور کار قرار دارند که نه تنها در جهت منافع مردم دو کشور (روسیه و آمریکا) هستند بلکه در جهت منافع کشور‌های اروپایی، آسیا جنوبی و شرقی و کل جهان هستند.»

سخنگوی رئیس جمهور روسیه دو ایمیل را که می‌گفت از طرف وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است، نشان داد و گفت که آن‌ها درخواست کمک کردند، زیرا پروژه برج ترامپ در مسکو شروع شده بود.

وی گفت: «ما همه فیلم‌ها را ضبط شده داریم. این ایمیل مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ است که در آن نوشته شده است" آیا کسی که انگلیسی بتواند صحبت کند می‌تواند با من تماس گیرد".»

پسکوف گفت: «من می‌توانم به شما بگویم که همه صحبت‌ها در آمریکا درباره آنچه که پرونده روسیه نامیده می‌شود بسیار دور از واقعیت است و ما واقعا درباره آنچه که اتفاق افتاد، تعجب می‌کنیم.»

پسکوف گفت: «آن‌ها (سازمان ترامپ) توانستند در نوسازی (برنامه نوسازی مسکن در روسیه) مشارکت کنند. آن‌ها زیاد ضرر کردند، ولی حتی این را منتشر نکردند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت